خبرگزاری کار ایران

ضرغامی:

غربی‌ها جلوی پخش همه شبکه‌های صدا وسیما را گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۹

غربی‌ها در صورتی مسئله آزادی بیان را مطرح می‌کنند که جلوی پخش همه شبکه‌های ما را گرفتند و حتی در مصاحبه‌های مختلف این موضوع را مطرح کردند و رئیس صدا و سیما را به عنوان مجرم و فرد تحت تعقیب معرفی کردند.

ایلنا: عزت‌الله ضرغامی صبح امروز در مراسم کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران با اشاره به اینکه راه شهیدان ادامه دارد و نام شهیدان به یاد ماندنی است، افزود: شهدا دلگرمی مردم هستند و پروردگار در قرآن کریم مثال‌های مختلفی برای نحوه زندگی انسان مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا، وی با اعلام اینکه شهدا و خانواده‌های آن‌ها با خدا معامله کردند، بیان داشت: خانه شهدا مانند باغ رضوان است و دلیل محکم بودن خانه شهدا به خاطر معامله‌ای است که شهدا با خداوند داشتند.

ضرغامی خطاب به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: پدران و برادران شما با دشمن جنگ کردند و در جنگ یا کشته شدند و یا دشمن را کشتند که در هر صورت معامله برای آن‌ها برد برد داشت.

وی با اشاره به اینکه ‌کار‌برد اصطلاح برد برد در مسائل سیاسی است، گفت: این اصطلاح در منازعات سیاسی مطرح می‌شود که خیلی جای اشکال ندارد ولی با بازی برد بردی که با انسان با خدا انجام می‌دهد، بسیار متفاوت است.

رئیس رسانه ملی در ادامه افزود: در معامله با خدا انسان در هر صورت متضرر نمی‌شود و این موضوع در دیگر کاتب آسمانی نیز مطرح شد که اگر برای خداوند تلاش کنید بازنده بودن معنی ندارد.

وی با تبریک به کسانی که با خدا معامله کردند، گفت: کسانی که با خدا معامله کردند در همه حال پیروز هستند و باید به خود ببالند.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمانی که با دشمن گفت‌وگو و مذاکره انجام می‌دهیم باید حداقل‌ها نیز رعایت شود، بیان داشت: این گفت‌وگو باید معلوم باشد که طرف ظالم است و در درجات مذاکره باید این موضوع رعایت شود.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برخی‌ها در مسیر مذاکره با آمریکا شوخی می‌کنند و فکر می‌کنند مذاکره با آمریکا شوخی و معامله است و ارتباط با آمریکا را به قصد لذت مطرح می‌کنند، گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند که به قصد لذت و برخی از خیالات باید این ارتباط برقرار شود.

وی اضافه کرد: همه باید هوشیار باشند و کسانی که هدایت مذاکره با آمریکا را برعهده گرفتند باید ظلمی که آمریکا به ملت ایران روا داشته را در حین مذاکره مد نظر قرار دهند.

ضرغامی با اعلام اینکه برای ما در برقراری مذاکره باید مسئله برد برد است را نشان دهیم، اضافه کرد: مذاکره کنندگان باید صحبت آیت‌الله جوادی آملی را که گفته بود در دیدار با آمریکایی‌ها پس از مصافحه مواظب انگشتان دستتان باشید را مدنظر داشته باشند.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: اگر در مذاکره با آمریکا یکی ما ببریم و یکی آمریکا ببرد ما حاضر به مذاکره نیستیم به این خاطر که آمریکا سابقه ظلم دارد و حتی حاضر به عذرخواهی در برابر ظلم‌های خویش نیست.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشکلاتی که آمریکا با مردم ایران دارد، گفت: ترس آمریکا از انرژی هسته‌ای ما نیست، آمریکا از فرهنگ متعلق به شهادت می‌ترسد و دست‌یابی به موشک و توان نظامی ما را بهانه قرار داد.

ضرغامی خطاب به جوانان بیان داشت: دشمن بیش از ۱۷ هزار نفر از نیروهای حزب‌اللهی ما را تررو کرد و اگر قرار باشد ما برای این جوانان سالگرد برگزار کنیم هر روز باید سالگرد شهادت شهدای ترور را برگزار کنیم، آیا این‌‌ همان دفاع از حقوق بشری است که دشمن مطرح می‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سفر هیئت پارلمانی اروپا به کشورمان گفت: هیئت پارلمانی به کشور ما سفر می‌کند و وقتی که با یکی از مقام بلندپایه کشور ملاقات می‌کنند تکبر می‌روزند و از جا بلند نمی‌شوند آیا این‌‌ همان حقوق بشر است که شما اعلام می‌کنید و در آن دفاع می‌کنید.

ضرغامی با اشاره به سفری که به کشور ترکمنستان داشت، گفت: در سفری که ترکمنستان داشتیم در یکی از این مناطق هیئت ما بدون هماهنگی با مسئولان ‌کشور نماز خواندیم که ‌بسیاری از مقامات این کشور از این حرکت ما ناراحت شدند و حتی سفیر کشور ما نیز گفت که مقامات این کشور از این حرکت ما ناراحت شدند.

این مسئول بیان داشت: چه طور در نماز خواندن ما در یک کشور حرکت سیاسی محسوب می‌شود ولی هیچ یک از اعضای اتحادیه اروپا مسئولیت بی‌احترامی به بزرگان ما را بر عهده نمی‌گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به ادعای آزادی بیان غربی‌ها بیان داشت: غربی‌ها در صورتی مسئله آزادی بیان را مطرح می‌کنند که جلوی پخش همه شبکه‌های ما را گرفتند و حتی در مصاحبه‌های مختلف این موضوع را مطرح کردند و رئیس صدا و سیما را به عنوان مجرم و فرد تحت تعقیب معرفی کردند.

وی ‌به اقدامات افرادی مثل سردار حسن باقری‌ها در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: افرادی مثل حسن باقری با انگیزه بالایی که داشتند در طی یک سال به طراحان بزرگ در جنگ شدند و مسئولان در حل مشکلات کشور باید از این افراد الگو بگیرند و برای حل مشکلات کشور در اتاق مذاکره در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح می‌کنند و ‌علیه همدیگر موضع می‌گیرند.

رئیس رسانه ملی در ادامه بیان داشت: حقوق بشر آمریکایی حربه زنگ زده‌ای است که در هیچ کجای دنیا خریداری ندارد.

ضرغامی بیان داشت: این‌ها با این تفکر مدعی دموکراسی هستند در حالی که شبکه سحر ایران یک فیلم ضد صهیونیستی پخش کرد جلوی پخش این شبکه تلویزیونی گرفته شد.

وی در پایان گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و بسیاری از خانواده‌ها بدون هیچ چشم داشتی و در گمنامی زندگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز