خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های علمی اقتصادی جشنواره جام جم اعلام شد

کد خبر : ۱۳۲۱۱۴

شبکه یک با ۳ برنامه، شبکه چهار با ۵ برنامه، شبکه سلامت با ۳ برنامه، شبکه جام جم با یک برنامه و شبکه تهران با ۶ برنامه در مرحله داوری برنامه‌های گفت‌و‌گو محور ترکیبی با موضوع علمی اقتصادی حضور دارند.

ایلنا: فهرست برنامه‌های گفتگو محور ترکیبی با موضوع علمی و اقتصادی که به مرحله داوری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم راه یافته‌اند اعلام شد.

به گزارش ایلنا، شبکه یک با ۳ برنامه، شبکه چهار با ۵ برنامه، شبکه سلامت با ۳ برنامه، شبکه جام جم با یک برنامه و شبکه تهران با ۶ برنامه در مرحله داوری برنامه‌های گفت‌و‌گو محور ترکیبی با موضوع علمی اقتصادی حضور دارند.

برنامه‌های «مناظره»، «پایش» و «ثریا» از شبکه یک سیما، «مجله علمی» از شبکه جام جم و «ضربان»، «طعام در صیام» و «مادر، کودک، تندرستی» از شبکه سلامت در مرحله داوری جشنواره جام جم حضور دارند.

همچنین شبکه ۴ با برنامه‌های «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «کندو»، «طلوع»، «آسمان شب» و «۳۶۰ درجه» و شبکه تهران با برنامه‌های «مسیر پیشرفت»، «کلینیک تغذیه»، «یک فنجان آرامش»، «فناورانه تهران»، «سیب نوروزی» و «سیب سبز» در مرحله داوری برنامه‌های علمی اقتصادی گفت‌و‌گو محور با هم رقابت می‌کنند.

آثار حاضر در بخش برنامه‌های گفت‌و‌گو محور ترکیبی را مجید شعبانپور، علی بخشی‌زاده، جواد آتش افروز، محمود اشتری، محمد صالح علاء، عباس سلیمی نمی‌ن و خانم دکتر صابرآملی داوری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز