خبرگزاری کار ایران

داروغه زاده:

باید با افزایش کمی و کیفی سطح تولیدات تلویزیون پاسخگوی نیاز مخاطب بود

کد خبر : ۱۲۹۱۰۹

در شرایطی که تلویزیون‌های فارسی زبان در خارج از ایران فیلم و سریال تولید و پخش می‌کنند باید با افزایش کمی و کیفی سطح تولیدات تلویزیون بتوانیم پاسخگوی نیاز مخاطب باشیم.

ایلنا: قائم مقام دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: قطعا تله فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی می‌توانند بستر مناسبی برای رشد استعدادهایی باشد که بعد‌ها وارد سینما شوند. بازیگران بسیار خوبی داریم که به خوبی در سریال‌ها درخشیده‌اند که می‌توانند نقش بسیار مهمی هم در سینما داشته باشند.


به گزارش ایلنا ابراهیم داروغه‌زاده اظهار داشت: در شرایطی که تلویزیون‌های فارسی زبان در خارج از ایران فیلم و سریال تولید و پخش می‌کنند باید با افزایش کمی و کیفی سطح تولیدات تلویزیون بتوانیم پاسخگوی نیاز مخاطب باشیم.


وی همچنین گفت: البته اینکه در جشنواره جام جم علاوه بر فیلم و سریال به برنامه‌های گفت‌و‌گو محور و ترکیبی توجه می‌شود نکته بسیار خوبی است چرا که ارزیابی‌های صورت گرفته نشان داده این برنامه‌ها در بین مخاطب طرفدار زیادی دارد، بنابراین این جشنواره می‌تواند در راستای حمایت از این ژانر برنامه به ارزیابی آن پرداخته و برنامه سازان برگزیده را معرفی کند.


داروغه‌زاده با بیان اینکه «ارتقای کیفیت برنامه‌های تلویزیون دراستای وظایف صدا و سیما قرار دارد» اظهار داشت: جشنواره جام‌جم می‌تواند با ایجاد فضای رقابتی سالم در جهت ارتقای سطح کیفی برنامه‌های تلویزیون تاثیر مثبت داشته باشد.


قائم مقام دبیر جشنواره فیلم فجر با اشاره به نوع ارزیابی برنامه‌های تلویزیونی در جشنواره جام‌جم گفت: با توجه به اینکه مخاطب اصلی تلویزیون مردم هستند اگر در نتایج نهایی نظرات مردمی هم دخیل باشد تاثیرگذار‌تر است.
وی افزود: البته نظرات داورانی که آثار را مورد نقد بررسی قرار می‌دهند بسیار مهم است و در ‌‌نهایت برآیند این دو است که بهترین‌ها را مشخص می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز