خبرگزاری کار ایران

حامد عنقا:

جوایز جشنواره جام جم باید ارزشمند باشد

کد خبر : ۱۲۷۱۹۶

جایزه و حمایت‌های جشنواره جام جم باید قابل توجه باشد زیرا این امر موجب ایجاد انگیزه و احساس امنیت در تولیدکنندگان و دست اندرکاران می‌شود.

ایلنا: حامد عنقا با بیان اینکه جشنواره تلویزیونی جام جم تا به امروز از نظم خوبی برخوردار بوده و به شکل بسیار خوبی برگزار شده است؛ گفت: باید توجه داشت نظم و اعتبار مهم‌ترین نکته‌ای است که باعثشده میزان مشارکت و حضور هنرمندان در این جشنواره افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نویسنده مجموعه قلب یخی با تاکید بر اهمیت برنامه‌های ترکیبی در تلویزوین افزود: در سال‌های اخیر بیشترین تکیه روی فیلم و سریال بوده که به هیچ وجه درست نیست زیرا باید ترکیبی از همه برنامه‌ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور بخش‌های متنوعی مانند گفتگو محور، انیمیشن و مستند در این جشنواره بسیار موثر است زیرا تلویزیون یعنی برنامه‌های ترکیبی و گفتگو محور.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در این جشنواره عامل رقابت به چشم می‌خورد برگزاری آن توانسته سطح کیفیت برنامه‌های شبکه‌های مختلف را بالا ببرد.

عنقا همچنین گفت: البته جایزه و حمایت‌های جشنواره باید قابل توجه باشد زیرا این امر موجب ایجاد انگیزه و احساس امنیت در تولیدکنندگان و دست اندرکاران می‌شود.

نویسنده سریال «نردبام آسمان» گفت: این نوع جشنواره‌ها اگر با درایت کافی همراه باشد و در برگزاری آن از افراد زبده و باتجربه استفاده شود حتی می‌توان جشنواره‌ای در سطح بین المللی برگزار کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های فرجی در برگزاری جشنواره افزود: مهدی فرجی از مدیران خوشنام صدا و سیما است، این جشنواره دارای دبیر زبده و با تجربه‌ای است ضمن اینکه به دلیل تجربه‌ای که او در فیلم و سریال دارد می‌تواند در روند این جشنواره بسیار تاثیرگذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز