خبرگزاری کار ایران

بهترین آثار تلویزیون از نگاه مردم در جشنواره جام جم معرفی می‌شوند

کد خبر : ۱۲۷۱۸۸

سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در ۶ بخش مستند، مجموعه‌های تلویزیونی، انیمیشن، برنامه‌های ترکیبی گفت‌و‌گو محور، بین الملل و فیلم‌های تلویزیونی برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم از بهره‌مندی از نظرات مخاطبان برای انتخاب آثار بر‌تر جشنواره خبر داد و گفت: بهترین اثر از نگاه مردم در بخش ویژه‌ای از جشنواره قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، امیر محمدی در این باره گفت: یکی از ارکان اصلی و اساسی در تولیدات تلویزیونی مردم هستند و نظرات مردمی، هم برای تصمیم گیری مدیران و هم در نوع نگاه و کار برنامه سازان مهم و موثر است.

دبیر اجرایی جشنواره افزود: از طرفی مخاطبان تلویزیون، به دیده شدن و تاثیرگذاری نظرات و دیدگاه‌های خود در ارزیابی‌های برنامه‌ها علاقه‌مند هستند و بر این اساس جشنواره سیما درصدد است در انتخاب آثار بر‌تر جشنواره به نظر مخاطبان در کنار نظرات کار‌شناسی داوران توجه مناسبی داشته باشد، زیرا جایگاه مخاطب در رسانه به ویژه تلویزیون بسیار مهم و برجسته است.

محمدی در این باره توضیح داد: هنوز ساز و کار اجرایی و قالب و کیفیت و چگونگی روند اخذ آرای مردمی در دست بررسی و کار‌شناسی است تا در شورای عالی سیاستگذاری جشنواره مطرح و نهایی شود.

عضو شورای عالی سیاستگذاری جشنواره، از نهایی شدن چگونگی اجرای نظرسنجی و انتخاب آثار برگزیده مردمی تا هفته آینده خبر داد و گفت: درحال بررسی پیشنهادات رسیده درخصوص چگونگی انجام کار نظرسنجی مردمی هستیم و تا هفته آینده چگونگی انجام آن هم مشخص می‌شود.

سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در ۶ بخش مستند، مجموعه‌های تلویزیونی، انیمیشن، برنامه‌های ترکیبی گفت‌و‌گو محور، بین‌الملل و فیلم‌های تلویزیونی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز