خبرگزاری کار ایران

با حکم علی دارابی،

داوران بخش مجموعه‌های تلویزیونی جشنواره جام جم معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۱

انسیه شاه حسینی، حسن میرباقری، سید ضیاالدین دری، حسن اسلامی مهر، سید عباس فاطمی، مجید انتظامی و محمود پاک نیت هیات داوری بخش مجموعه‌های تلویزیونی سومین جشنواره جام جم را تشکیل می‌دهند.

ایلنا: با حکم علی دارابی اعضای هیئت داوران بخش مجموعه های تلویزیونی سومین جشنواره جام جم معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در نشستی که در محل دبیرخانه بخش مجموعه های تلویزیونی جشنواره در شبکه سوم سیما با حضور امیر محمدی؛ دبیر اجرایی جشنواره و مجید زین العابدین؛ دبیر بخش مجموعه های تلویزیونی برگزار شد اعضای هیئت داوران این بخش معرفی شدند.

انسیه شاه حسینی، حسن میرباقری، سید ضیاالدین دری، حسن اسلامی مهر، سید عباس فاطمی، مجید انتظامی و محمود پاک نیت هیات داوری بخش مجموعه های تلویزیونی سومین جشنواره جام جم را تشکیل می دهند.

بحثو بررسی درباره ملاک ها و معیارهای داوری و نیز روند اجرایی کار داوری آثار این بخش جشنواره از جمله موضوعات جلسه داوران بود. از میان آثار واجد شرایط حضور در بخش مجموعه های تلویزیونی جشنواره تعداد ۳۰ اثر برای حضور در مرحله داوری انتخاب شده است.

بخش مجموعه های تلویزیونی جشنواره با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود و تمام سریال هایی که با این دو موضوع در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۸۳ تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ تولید و پخش شده باشند مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در ۶ بخش فیلم های تلویزیونی، مستند، برنامه های ترکیبی گفت و گو محور، پویانمایی، مجموعه های تلویزیونی و بین الملل برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز