خبرگزاری کار ایران

«معصومیت از دست رفته» در شبکه سحر

کد خبر : ۱۱۹۳۰۷

مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» به سرپرستی محسن روخ دوست به زبان فرانسوی زیرنویس شده و به زودی از سیمای فرانسوی این شبکه پخش خواهد شد.

ایلنا: به مناسبت ورود به ماه محرم و فرا رسیدن روزهای عزاداری سید الشهدا علیه السلام، سیمای فرانسوی شبکه سحر برای علاقمندان به سریال‌های مذهبی، مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» را به روی آنتن می‌فرستد.

به گزراش ایلنا، مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» به سرپرستی محسن روخ دوست به زبان فرانسوی زیرنویس شده و به زودی از سیمای فرانسوی این شبکه پخش خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی روایتگر داستان ریزش یکی از یاران امام علی(شوذب) است. شوذب عاشق یک دختر یهودی(حمیرا) می‌شود که مهریه‌اش را خزانه کوفه قرار داده است. اتفاقاتی که در رسیدن به این عشق برای شوذب به وقوع می‌پیوندد و…، ماجراهای این سریال را تشکیل می‌دهند.

متون «معصومیت از دست رفته» را آناهید همپارتیان ترجمه و ویراستاری نموده و رحمان رستم‌پور هم اپراتور زیرنویس آن بوده است.

این سریال تاریخی مذهبی توسط داود میرباقری برای شبکه سوم سیما کارگردانی شده است و امین تارخ(شوذب)، فریبا کوثری(ماریای نصرانی)، سارا خوئینی‌ها(حمیرا)، امین زندگانی(زید)، حدیثفولادوند(ربابه)، انوشیروان ارجمند(حجاج بن یوسف ثقفی)، داریوش فرهنگ(عبیدالله بن زیاد) و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه داستانی تاریخی - مذهبی «معصومیت از دست رفته» در ۳۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر به زبان فرانسوی زیر نویس شده است و هر روز از ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران برای مخاطبان فرانسوی زبان این شبکه پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز