خبرگزاری کار ایران

توسط شبکه ورزش

هفته چهارم مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانی اروپا بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۶۳

" فوتبال ۱۲۰ " جمعه‌ها ساعت ۱۰:۲۲از شبکه ورزش پخش می‌شود و یکشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ تکرار می‌شود. تنها دو برنامه دیگر از " فوتبال ۱۲۰ " در این فصل پخش می‌شود و پس از پایان این فصل فوتبال اروپا، " فوتبال ۱۲۰ " تا ابتدای فصل آینده تعطیل می‌شود.

ترکیبی از تصاویر حاشیه‌ای فوتبال اروپا، منتخبی از بهترین برنامه‌های ورزشی دنیا و البته عادل فردوسی‌پور. جمعه شب چهارمین قسمت از برنامه «فوتبال ۱۲۰» از شبکه ورزش پخش شد.

۱۲۰برنامه‌ای که عادل فردوسی‌پور را به عنوان مغز متفکر پشت صحنه دارد و حتی قرار بود عادل آن را اجرا کند. اما با مخالفت مدیران شبکه سه با حضور فردوسی‌پور جلوی دوربین شبکه ورزش، حمید محمدی مجری «فوتبال ۱۲۰» شد. البته فردوسی‌پور در این برنامه تنها نیست. او به همراه ده نفر از روزنامه نگارانی که سابقه کار در مطبوعات ورزشی را دارند، «فوتبال ۱۲۰» را به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن شبکه ورزش می‌فرستند.

گروه سازنده این برنامه از شنبه تا پنجشنبه اتفاقات فوتبال اروپا را رصد می‌کند و مهم‌ترین بخش‌های تصویری و تحلیلی آن را جمعه در قالب برنامه «فوتبال ۱۲۰» به مخاطبان عرضه می‌کند.

دست پخت جدید فردوسی‌پور در شبکه ورزش برخلاف برنامه‌های ورزشی دیگر صدا و سیما اصلا استودیویی نیست و از ۱۲۰ دقیقه زمان برنامه، تنها ۵ دقیقه آن را مجری صحبت می‌کند. بخش زیادی از تصاویری که در این برنامه پخش می‌شود، از برنامه‌هایی چون «فوتبال فوکوس» و «match of the day» است و بخش‌های دیگر تولیدی.

«فوتبال ۱۲۰» جمعه‌ها ساعت ۱۰:۲۲از شبکه ورزش پخش می‌شود و یکشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ تکرار می‌شود. تنها دو برنامه دیگر از «فوتبال ۱۲۰» در این فصل پخش می‌شود و پس از پایان این فصل فوتبال اروپا، «فوتبال ۱۲۰» تا ابتدای فصل آینده تعطیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز