خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در گفت‌وگو با ایلنا:

برای خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا به بورس پیشنهادهایی را داده‌ایم/ در دولت کارها سلیقه‌ای انجام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۵۳

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت درباره خصوصی سازی ایران خودرور و سایپا گفت: چالشی مقابل خصوصی‌سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و به بورس هم دراین زمینه پیشنهاداتی داده شده است.

محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ درباره خصوصی سازی سایپا و ایران خودرو گفت: هیچ گونه چالشی مقابل خصوصی سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و این کار باید به تدریج صورت بگیرد، در حال حاضر هم به بورس پیشنهاداتی داده شده است.

شریعتمداری ادامه داد: بخش قانونی خصوصی شده و در میز هیأت مدیره ایران خودرو صندلی دارد و طبیعی است که این مسیر ادامه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: آن بخش دولتی صرف که سهام شرکت سازمان نوسازی و توسعه صنعتی کشور است کمتر از ۱۵  درصد سهم دارد.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت درخصوص کاهش تعرفه‌های خودروهای هیبریدی عنوان کرد: تعرفه خودروهای برقی در حال حاضر همان ۵ درصد قبل است که ۴ درصد را مطابق قانون نمی‌توانیم تغییر دهیم و یک درصد هم حداقل نرخ تعرفه‌های قانونی است.

وی درباره انتقاد تولید کنندگان داخلی مبنی بر این که عملکرد وزارت صنعت منجر به نابودی تولید شده است، گفت: وزرات صنعت، معدن و تجارت وارد کننده هیچ چیز نیست، همه واردات کالا از طریق بخش‌های دولتی انجام می شود و عمده آن چه وارد می‌شود بر اساس تعرفه‌های مصوبی است که دولت تصویب کرده است.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه کار سلیقه‌ای در دولت وجود ندارد و تمامی کارهای که انجام می‌شود بر مبنای مقررات حاکم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز