خبرگزاری کار ایران

قدردانی رییس جمهور از حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۲۹

دولت تدبیر و امید براساس اهداف و آرمان های انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و خواست ملت بزرگ ایران، با عقلانیت و تدبیر و مشی اعتدالی و آینده ای بهتر برای ملت عزیز ایران را همچنان در سرلوحه برنامه‌های خود دارد.

رییس جمهور با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره انگیز و الهام بخش سی و ششمین طلیعه آفتاب انقلاب شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تقدیر و سپاسگزاری کرد.

بهگزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم هوشیار و فداکار ایران

حضور پرشور و آگاهانه شما ملت شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره انگیز و الهام بخش سی و هفتمین طلیعه آفتاب انقلاب شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، بار دیگر ماندگارترین صحنه وحدت و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

حضور صمیمی، یکدل و هوشمندانه شما مردم سراسر ایران اسلامی در بازآفرینی روز پیروزی حرکت اعتدالی؛ روزی که گل بر گلوله پیروز شد، افزون بر اینکه شادی آور و امیدبخش است، یادآور این واقعیت تاریخی است که گشایش درهای گلستان انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ حاصل سال ها جان فشانی و ایثار عزیزترین و ارزنده ترین نیروهای حقیقت جو و عدالت خواه است. مردان و زنان فداکار و باایمانی که با الگو گرفتن از حرکت تاریخ ساز راه نورانی امامت و ولایت و در پرتو وحدت کلمه توانستند از سد قطور استبداد داخلی و دیوار بلند مداخله گران خارجی با سربلندی و افتخار عبور کنند.

یکی از مهمترین ویژگی های این حرکت انقلابی به ویژه در شرایط امروز، پایداری در آرمان های انقلاب و وفاداری به ارز ش های اصیل و تعالی بخش آن است. بی شک این فضیلت پر فروغ، از اعماق فرهنگ و تمدن ایرانی که متکی به اصل ولایتمداری است، سرچشمه می گیرد.

اینجانب در این دوران حساس و سرنوشت ساز؛ حضور پرمعنا، وحدت آفرین و پرشور ملت رشید و همیشه در صحنه کشورمان را گرامی می دارم و از همه اقشار جامعه و گروه ها و احزاب سیاسی مختلف که امسال نیز در راهپیمایی عظیم و بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن با اتحاد و همبستگی مستحکم خود، مباهات نظام و یاس دشمنان را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان؛ بار دیگر اعلام می کنم که دولت تدبیر و امید براساس اهداف و آرمان های انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و خواست ملت بزرگ ایران، با عقلانیت و تدبیر و مشی اعتدالی، عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و آینده ای بهتر برای ملت عزیز ایران را همچنان در سرلوحه برنامه های خود دارد و برای تحقق این اهداف با استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود، همه توان و تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز