خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات:

دولت از همه ابزارها برای ایجاد اشتغال‌زایی بهره می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۷۳

با راه اندازی نسل‌های سوم و چهارم اینترنت در کشور ارائه خدمات آسان‌تر می‌شود و به جای دولت الکترونیک می‌توان در آینده از دولت یازدهم به عنوان دولت همراه نام برد.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات تاکید کرد: دولت از تمام ابزار‌های خود برای ایجاد کسب و کار و اشتغال زایی بهره می‌برد و در این راستا فعالیت‌های پست بانک برای ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار، محروم و مرزی می‌تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش ایلنا٬ محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه‌های پست بانک همزمان با دهه مبارکه فجر، اظهار داشت با بیان اینکه سیاست دولت استفاده از همه ابزار‌ها برای افزایش فرصت‌های شغلی در تمام نقاط کشور است گفت: با توجه به خشکسالی سالهای اخیر بسیاری از روستائیان نتوانسته‌اند در روستاهای خود بمانند به همین منظور سیاست پست بانک باید ارائه تسهیلات به روستائیان برای ماندگاری در روستا‌ها باشد.

واعظی با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به مناطق دورافتاده و کمتر برخوردار گفت: در طول یکسال و نیم اخیر خدمت رسانی به مناطق محروم در اولویت‌های کاری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات قرار گرفته است.

وی افزود: بنا داریم با ارائه تسهیلات به روستائیان نسبت به توانمندسازی آن‌ها اقدام کنیم تا در زمان کشت از این تسهیلات بهره‌مند و در زمان برداشت نسبت به بازپرداخت تسهیلات اقدام کنند.

واعظی گفت: با توجه به مزیت‌های این وزارتخانه و زیر ساخت‌هایی که در دسترس پست بانک ایران است، هیچ بانکی نمی‌تواند اینگونه با هزینه کم، خدمت رسانی را در نقاط مختلف کشور عملیاتی کند.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: همچنین با استانداری‌ها کشور توافق شده تا منابع دهیاری‌ها را در اختیار پست بانک قرار دهند تا منابع پست بانک در جهت ارایه خدمات بیشتر به روستائیان مورد استفاده قرار گیرد.

واعظی افزود: با راه اندازی نسل‌های سوم و چهارم اینترنت در کشور ارائه خدمات آسان‌تر می‌شود و به جای دولت الکترونیک می‌توان در آینده از دولت یازدهم به عنوان دولت همراه نام برد.

وی پایان با تاکید بر اهداف دولت یازدهم در جهت حمایت از مناطق محروم خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه‌های منسجمی به منظور خدمت رسانی در این مناطق در حوزه‌های مختلف پست، پست بانک، مخابرات و اینترنت داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز