خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به اصفهان؛

مردم اصفهان حل مشکل آب، بیکاری و تامین معیشت را طلب کردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۰۵

روحانی در سیزدهمین سفر استانی خود به اصفهان قرار است در میدان امام اصفهان برای مردم این شهر سخنرانی کند.

رئیس جمهور کشورمان در سفر ۲ روزه خود به اصفهان، برنامه هایی متنوع از سخنرانی در جمع شهدا و ایثارگران تا جلسه شورای سرمایه‌گذاری را در راس برنامه های خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ۱۶ نفر از وزرای کابینه دکتر روحانی به همراه ۳ نفر از معاونین رئیس جمهور نیز که در این سفر وی را همراهی می‌کنند، برنامه‌های متنوعی را برای خود در شهرستان ها و اقصی نقاط استان اصفهان در نظر گرفته اند.

از دیگر حاشیه های این سفر، ورود چادر سفید‌های شهر ورزنه است که به میدان امام آمده‌اند تا به یاد و خاطره رئیس جمهور تلنگر زنند که در شرق اصفهان بحران کم آبی معضلی جدی است و رئیس جمهور باید در این راستا تدبیری اساسی برای این معضل اصفهان در نظر بگیرد.

آنچه در میدان امام اصفهان امروز به چشم می‌خورد ورود کشاورزان از سراسر اصفهان است که آمده‌اند به روحانی بگویند برای معضل بی آبی در اصفهان باید چاره اندیشی کنند چرا که معضل جدی برای اشتغال ان ها ۷ سالی است که زندگی آن ها را دچار مشکل کرده است. آمده‌اند تا به ریاست جمهور بگویند که برای آب باید ملی نگاه کرد و منطقه ای و جزیره ای نباید عمل کرد، همه از سرمایه آب به یک اندازه سهم می برند و هیچ کس نباید در این زمینه مدیریت حاشیه ای داشته باشند.

از چند روز قبل شهر اصفهان برای ورود سفر رئیس جمهور آماده شده بود و در جای جای شهر اصفهان بنر ها و پلاکاردهای مختلف برای ورود رئیس جمهور و دعوت از مردم برای حضور در مراسم استقبال از دکتر روحانی نصب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز