خبرگزاری کار ایران

هیئت وزیران تصویب کرد؛

اختصاص ده هزار میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۱۹

مبلغ ده هزار و یکصد و پنجاه میلیارد ریال بابت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی بابت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافت.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مبلغ ده هزار و یکصد و پنجاه میلیارد ریال از محل «اعتبارات موضوع فروش سهام، سهم‌الشرکه، اموال، دارایی‏‌ها و حقوق مالی و نیروگاه‌های متعلق به دولت و مؤسسات و شرکت‌های دولتی وابسته و تابعه» بابت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا٬ در متن مصوبه هیئت وزیران آمده است:

مبلغ ده هزار و یکصد و پنجاه میلیارد(۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۵۰ر۱۰) ریال به صورت هزینه‌ای از محل اعتبارات جزء ۹ ردیف ۱۰۱۰۰۰ جدول شماره ۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات موضوع فروش سهام، سهم الشرکه، اموال، دارایی‏‌ها و حقوق مالی و نیروگاه‌های متعلق به دولت و مؤسسات و شرکت های دولتی وابسته و تابعه» بابت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی موضوع ردیف‌های ۱۵ و ۲۴ جدول شماره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در اختیار دستگاه ذیربط قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، این مصوبه را در تاریخ ۱/۱۱ / ۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز