خبرگزاری کار ایران

با حکم رحمانی فضلی؛

معاون سیاسی وزارت کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۰۴

محمدحسین مقیمی استاندار استان مرکزی در دولت روحانی بوده و سابقه استانداری استان‌های خوزستان و کرمانشاه و همچنین معاونت عمرانی وزارت کشور را در کارنامه خود داشته است.

مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور٬ از انتخاب معاونت سیاسی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک دین‌پرست٬ از انتصاب محمدحسین مقیمی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور اطلاع داد.

بر اساس این گزارش؛ متن کامل حکم انتصاب محمدحسین مقیمی معاون و قائم‌مقام وزیر کشور در امور سیاسی به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای محمد حسین مقیمی

سلام علیکم
با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون و قائم مقام وزیر در امور سیاسی منصوب می نمایم.

فراهم سازی مقدمات وشرایط برای برگزاری قانونی، هرچه شایسته تر و باشکوهتر انتخابات پیش رو، پیگیری لایحه های پیشنهادی قانون احزاب و تقسیمات کشوری، پیگیری امور مربوط به فعالیت احزاب و جمعیت ها از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید ومأموریت های خطیر وزارت کشور در این حوزه نسبت به آن اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظلله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی



قابل ذکر است پیش از حضور محمدحسین مقیمی در وزارت کشور٬ مسئولیت معاونت سیاسی این وزارتخانه برعهده سیدکاظم میرولد بود که در خرداد سال جاری از سمت خود استعفا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز