خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در پاسخ به ایلنا:

میزان دقیق هزینه‌های انجام شده در کربلا هنوز مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۲۶

بخش اعظم منابع مالی مربوط به کمک خیرین بوده است برای نمونه روزانه صد هزار غذا از طریق ستادهای مردمی در کربلا میان زائرین توزیع شده است.

وزیر کشور گفت: میزان دقیق هزینه‌های انجام شده در کربلا هنوز مشخص نیست.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست امضای تفاهم‌نامه میان وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد مقدار و محل هزینه‌های انجام شده در کربلا در ایام اربعین گفت: این هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی و منابع دستگاه‌های اجرایی در داخل کشور و در حوزه مسئولیت‌شان مانند وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: اما هنوز مقدار دقیق هزینه‌های صورت گرفته در کربلا مشخص نیست.

وزیر کشور گفت: بخش اعظم منابع مالی مربوط به کمک خیرین بوده است برای نمونه روزانه صد هزار غذا از طریق ستادهای مردمی در کربلا میان زائرین توزیع شده است.

پیش از این استاندار کربلا در دیدار احمد مسجدجامعی در جمع خبرنگاران درباره اعتبار پنج هزار میلیاردی شهرداری تهران اظهار بی اطلاعی کرده بود و گفته بود: چنین چیزی را همین الان از شما شنیدم و قبل از این چیزی در این مورد نشنیده بودم. ما حتی سه هزار نیروی شهرداری را اطعام و اسکان دادیم که هزینه هم به ما تحمیل کرد. آن چیزی که انتظار داشتیم بیش از این بود که امیدواریم در آینده این وضعیت بهبود یابد.

نکته جالب اینجاست که عقیل الطریحی در قسمت دیگری از مصاحبه خود از حضور ۳ هزار نفر نیروی خدمات شهری ایران خبر داد که وارد کربلا شده‌اند.

وی همچنین در این مصاحبه از ارسال تعدادی از ماشین آلات از ایران به عراق خبر داده بود. با اینهمه از هزینه‌های شهرداری تهران در کربلا اظهار بی‌اطلاعی کرده بود.

صحبت‌های امروز وزیر کشور در خصوص میزان هزینه‌های انجام شده در کربلا نشان از آن دارد که ادعای استاندار کربلا در خصوص اعتبار کمکی ایران به عراق برای برگزاری مراسم اربعین صحیح نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز