خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد در گفتگو با ایلنا خبر داد:

نتیجه جلسه این هفته مجمع استانداران جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۵۲

جلسات مجمع استانداران پیرامون مباحثاقتصاد و فرهنگ، اقتصاد مقاومتی، راهکارهای خروج از رکود و تورم، لایحه بودجه ۹۴ و برنامه توسعه ششم برگزار شده تا استانداران در برنامه ریزی و اجرای این سیاست‌ها هماهنگ شوند.

استاندار یزد گفت: اولویت اول دولت، معیشت مردم است.

سید محمد میرمحمدی در گفتگو با ایلنا؛ با اشاره به برگزاری چندین مجمع استانداران سراسر کشور باحضور مسئولان عالی دولت گفت: اولویت اول دولت، معیشت، اشتغال و تشویق مردم به سرمایه‌گذاری است.

وی گفت: این جلسات پیرامون مباحثاقتصاد و فرهنگ، اقتصاد مقاومتی، راهکارهای خروج از رکود و تورم، لایحه بودجه ۹۴ و برنامه توسعه ششم برگزار شده تا استانداران در برنامه‌ریزی و اجرای این سیاست‌ها هماهنگ شوند.

این مقام مسئول همچنین درباره تشکیل مجمع استانداران جنوب شرق کشور به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور در هفته گذشته٬ گفت: مباحثی نظیر انتقال آب، بیابان زدایی، حاشیه‌نشینی، امنیت منطقه جنوب شرق و ترانزیت شرق در این جلسه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این جلسات به طور منظم و سه ماه یکبار با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود تا موضوعات در سطح عالی دولت دنبال شود.

استاندار یزد در پاسخ به سوال ایلنا؛ مبنی بر نظر دولت بر نحوه تامین منابع انتقال آب به استان یزد گفت: تاکید دولت بر ورود بخش خصوصی است، دولت همچنین تسهیلاتی را در این خصوص مانند مسیریابی، رفع موانع مسیر و تضمین خرید آب ارائه خواهد کرد.

میرمحمدی همچنین در خصوص دیدار خود با معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: مباحثی از قبیل: آب، گردشگری، راه‌های مواصلاتی، مدیریت مصرف آب کشاورزی، ساماندهی مهاجرین اتباع خارجی و طرح‌های در دست اجرا با ایشان در میان گذاشته شد تا در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار درباره سفر هفته گذشته خود به اصفهان هم گفت: در این سفر از پارک علم و فناوری استان اصفهان بازدید به عمل آمد و سعی شد از تجربیات آنان بهره لازم گرفته شود.

وی افزود: دو استان در زمینه تجاری‌سازی ایده‌ها فاصله زیادی باهم ندارند.

مقام عالی دولت در استان یزد در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: هنوز فردی برای تصدی این مسئولیت انتخاب نکرده‌ایم.

سید محمد میرمحمدی افزود: درحال بررسی گزینه‌ها برای انتخاب فردی مناسب و قوی در این سمت هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز