خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان درنشست با احزاب سیاسی:

شعبه‌های شهرستانی احزاب تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۴۸

استاندار اصفهان در سومین نشست کاری خود با تشکل‌های رسمی سیاسی کشور که به صورت مستقل با سران اصلاح طلب برگزار شد؛ در خصوص راه‌های برون رفت از مسائل و مشکلات و روند توسعه و پیشرفت استان با آنان بحثو تبادل نظر داشت.

استاندار اصفهان، در سومین نشست کاری خود با تشکل‌های رسمی سیاسی کشور که به صورت مستقل با سران اصلاح طلب برگزار شد، گفت: سیاست دولت تدبیر و امید، اعتدال گرایی است و در این راستا برای حل مشکلات استان نیازمند کمک کلیهٔ احزاب سیاسی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور با بیان اینکه در استان اصفهان ۴۸ حزب و تشکل سیاسی به صورت فعال و نیمه فعال به انجام فعالیت‌های سیاسی در چارچوب قانون اساسی مشغول هستند، گفت: این گروه‌ها فعالیت‌های مثمر ثمری را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب انجام می‌دهند.

زرگرپور با اشاره به دیدارهای خود با گروه‌ها و احزاب سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب در ماه‌های اخیر گفت: این سلسله نشست‌ها با هدف هم افزایی و ایجاد نشاط سیاسی در استان، هم به صورت مستقل و هم با حضور کلیهٔ سران احزاب برگزار شده است.

مدیر ارشد استان در ادامه اضافه کرد: در جلسه‌ای که در ماه مبارک رمضان و با حضور تمامی احزاب سیاسی استان برگزار شد، بر ایجاد یک کارگروه متشکل از نمایندگان احزاب فعال سیاسی برای حل مشکلات و معضلات استان تاکید شد.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم تشکیل هرچه سریع‌تر این کارگروه، بر ایجاد هماهنگی بین کلیهٔ احزاب سیاسی برای انجام فعالیت‌ها و همچنین ایجاد نشاط سیاسی در جامعه تاکید کرد.

زرگرپور با تاکید بر اینکه شعبه‌های شهرستانی احزاب نیز باید هرچه سریع‌تر تشکیل شوند، اعلام کرد: استانداری برای اعطای مجوز به این تشکل‌ها، طبق مقررات جاری آمادگی کامل دارد.

در این جلسه که با حضور روسای ۱۴ تشکل سیاسی شناسنامه دار اصلاح طلب و تعدادی از پیشکسوتان این تشکل‌ها برگزار شد، حضار به ارائهٔ نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات مختلف استان پرداختند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همراهی به مدیریت ارشد استان اعلام داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز