خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری خراسان شمالی؛

وحدت مدیران٬ عرصه را برای ماجراجویی فرصت‌طلبان تنگ‌ خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۳۸

هر چقدر وحدت و انسجام مدیران بیشتر شود عرصه برای ماجراجویی افراد فرصت طلب تنگ تر خواهد شد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پایدارترین امنیت را در میان کشور های منطقه دارد٬ تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون همت و تلاش مردم و مسئولان نظام است.

به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام محمود علوی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی با بیان اینکه همدلی مسئولان موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می شود٬ افزود: هر چقدر وحدت و انسجام مدیران بیشتر شود عرصه برای ماجراجویی افراد فرصت طلب تنگ تر خواهد شد.

وزیر اطلاعات همچنین با تکریم علمای برجسته خراسان شمالی گفت: علما نقش ارزنده‌ای در تقویت اعتقادات و باورهای دینی مردم دارند و این مسئله به توسعه و پیشرفت جامعه کمک شایانی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه با قدردانی از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان گفت: سربازان گمنام، چشم های بیدار مردم و انقلاب هستند و نقش برجسته آنان در حفظ ارزش ها و آرمان های نظام برهیچ کس پوشیده نیست.

استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به وجود تنوع فرهنگی و اقوام مختلف در استان و ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان این استان را یکی از امن ترین مناطق کشور دانست و افزود: این امنیت و آرامش در سایه وحدت و همدلی اقوام و مدیران استان به وجود آمد.

پرویزی با اشاره به جذب ۹۲۰ میلیارد تومان اعتبار یکسال گذشته در خراسان شمالی گفت: آمادگی لازم برای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان وجود دارد.

وزیر اطلاعات در سفر یک روزه به خراسان شمالی ابتدا در گلزار شهدای بجنورد حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

حجت ا لاسلام و المسلمین علوی همچنین جداگانه با آیت الله مهمان نواز نمایند مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز