خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی:

حضور بسیج همواره در تمام شرایط ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۹۶

نام شهید و بسیج ذکر است، بسیج و شهید فرقان است، بسیج ‌حق است شهید و بسیج میزان و شاخص هستند و جمهوری اسلامی ایران با الهام از الگوی بسیج، ۸ سال به دفاع از مرز و بوم خود برخاسته است.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه بسیج ‌حق است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با الهام از الگوی بسیج، ۸ سال به دفاع از مرز و بوم خود برخاسته است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در دیدار با مسئولین مرکز مقاومت بسیج وزارت کشور ضمن اشاره به حضور موثر بسیج در ۸ سال جنگ تحمیلی اظهارداشت: حضور بسیج همواره در تمام شرایط ضروری است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در هر نقطه ای که قرار بگیریم نباید فرهنگ شهادت و بسیج را فراموش کنیم گفت: نام شهید و بسیج ذکر است، بسیج و شهید فرقان است، بسیج ‌حق است شهید و بسیج میزان و شاخص هستند و جمهوری اسلامی ایران با الهام از الگوی بسیج، ۸ سال به دفاع از مرز و بوم خود برخاسته است.

وی در ادامه با اشاره به رشد مطلوب ‌بسیج پس از جنگ تحمیلی در حوزه های علمی، تکنولوژی، مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی اظهارداشت: امروز این سازمان با ۲۲ میلیون بسیجی به یک الگو در همه زمینه ها تبدیل شده است.

رحمانی فضلی در پایان گفت: ایران اسلامی همواره بر اساس مودت، رحمت با تکیه بر موفقیت های چشمگیر علمی حرکت می‌کند.

شایان ذکر است در این جلسه قشقایی مسئول بسیج وزارت کشور گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در بسیج و حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات، اردوهای فرهنگی، ‌ برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، نمایشگاه هفته دفاع مقدس و… ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز