خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در خرم آباد:

برای برقراری امنیت پایدار باید به مردم شخصیت دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۹۱

وزارت اطلاعات برای همه مردم ایران است و اگر کسی کارش حاشیه ضدامنیتی نداشته باشد، با او کاری نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز شنبه اول آذر ماه ۹۳ در جلسه شورای اداری استان لرستان اظهار کرد: وقتی شرایط به گونه ای باشد که مردم و سرمایه گذاران احساس امنیت و آرامش می کنند، میل به تثبیت سرمایه در جامعه بیشتر می شود.

به گزارش ایلنا، وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: یکی از مولفه های بسترساز تحقق شعار امسال، بحثامنیت است و اگر بخواهیم جامعه از اقتصاد پویا و فرهنگ اثرگذار برخوردار باشد، باید به موضوع امنیت پایدار به طور جدی توجه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود: اگر می خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود، باید به مردم شخصیت دهیم و زمینه رضایت مندی آنان را فراهم کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: امنیت بسترساز ایمان و ایمان نیز بسترساز آرامش در جامعه است و در نهایت آرامش در جامعه بستر شکوفایی اقتصادی را فراهم می کند.

علوی تاکید کرد: وقتی آرامش و امنیت در جامعه باشد، سرمایه گذاران فرصت و جرات سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی را می یابند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی تاکید کرد: تامین امنیت جامعه، کاری بسیار ارزشمند است چرا که زیرساخت بسیاری از کارهای دیگر را در جامعه فراهم می کند.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: برخورداری از امنیت حق طبیعی جامعه با ایمان است و از این رو خدمتگزاران حکومت اسلامی باید این امنیت پویا و با نشاط را در تمامی نقاط کشور حاکم کنند.

علوی تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) خالصانه با جانفشانی، خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده اند به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فعالیت این عزیزان را «مجاهدت های خاموش» نامیده اند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی تصریح کرد: وزارت اطلاعات برای همه مردم ایران است و اگر کسی کارش حاشیه ضدامنیتی نداشته باشد، با او کاری نداریم.

وزیر اطلاعات با بیان این که رویکرد و عملکرد وزارت اطلاعات مبتنی بر شرع، قانون و اخلاق است، اظهار داشت: عرصه ارایه امنیت به مردم، عرصه گمنامی است.
علوی گفت: کار دستگاه اطلاعاتی در کشور بسیار حساس است زیرا صیانت از آبرو، جان و مال مردم کاری سخت به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین علوی، مردم استان لرستان را مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی توصیف کرد که تاکنون فداکاری های زیادی برای این صیانت از این مرز و بوم داشته اند.

وزیر اطلاعات با بیان این که استان لرستان خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگ است، اظهار کرد: مردم لرستان، مردمی متدین و عاشق ولایت هستند.

در این نشست، مدیر کل جدید اطلاعات استان لرستان معرفی و از خدمات مدیر کل پیشین قدردانی شد.
شایان ذکر است وزیر اطلاعات صبح امروز با حضور در گلزار شهدای خرم آباد به مقام والای شهدا ادای احترام و پس از آن با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز