خبرگزاری کار ایران

به منظور بازدید از مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی؛

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور صبح امروز وارد خوزستان شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۰۶

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سال جاری به منظور بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی و گفت وگو با اساتید، نخبگان و فناوران به استان های یزد، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، سمنان، کرمانشاه، همدان، البرز و مرکزی سفر کرده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، صبح امروز به منظور بازدید از مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی و گفت وگو با اساتید دانشگاه، صاحبان علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان وارد استان خوزستان شد.

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز(شنبه) از طریق فرودگاه اهواز، وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال استاندار، روسای دانشگاه های استان و مسوولان محلی این استان قرار گرفت.

وی در این سفر علاوه بر بازدید از پارک علم و فناوری خوزستان، به دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه علوم پزشکی این شهر خواهد رفت و با اساتید، نخبگان، دانشجویان و صاحبان شرکت های فناور دانش بنیان به گفت وگو و تبادل نظر خواهد پرداخت.

در برنامه بعدازظهر سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به خوزستان نیز، بازدید از دانشگاه صنعت نفت و گفت و گو با هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه گنجانده شده است. حضور در کارگروه پژوهش و فناوری استان خوزستان برنامه بعدی ستاری در این سفر خواهد بود.

پایان بخش برنامه های پیش بینی شده رییس بنیاد ملی نخبگان در سفر به استان خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان است.

در این سفر، معاونان، مشاوران و برخی از مدیران کل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور دارند.

براساس این گزارش، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سال جاری به منظور بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی و گفت وگو با اساتید، نخبگان و فناوران به استان های یزد، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، سمنان، کرمانشاه، همدان، البرز و مرکزی سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز