خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت یازدهم برگزار شد

کد خبر : ۲۲۵۵۷۴

دولت نیک‌اندیشان، راستگویان و درست‌کرداران، دولتی پاسخگو است. دولتی که با فساد مبارزه می‌کند، مطمئناً دولتی شفاف است.

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با هدف تبیین اولویت‌ها، بررسی طرح‌ها و ارزیابی اقدامات انجام شده از ابتدای استقرار دولت یازدهم در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دبیر هیأت دولت در این نشست که عصر روز گذشته(چهارشنبه) با حضور اعضای هیأت دولت، استانداران و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: دولت یازدهم در طول یکسال و چند ماه گذشته تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از تجارب گذشته دستگاه های اجرایی، خرد جمعی، تصمیمات سنجیده، جهادی و نوآورانه برای حل مشکلات کشور و حرکت سریع‌تر در مسیر توسعه سرعت بگیرد.

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه دولت نیک‌اندیشان، راستگویان و درست‌کرداران، دولتی پاسخگو است، اظهار داشت: دولتی که با فساد مبارزه می‌کند، مطمئناً دولتی شفاف است.

دبیر هیأت دولت با بیان اینکه دبیرخانه این نشست در پی رصد عملکرد و ارایه راهبرد در راستای پیشبرد بهتر برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت دولت است، افزود: یکی از اهداف مهم این نشست علاوه بر تبیین برنامه‌های دولت، ایجاد درک مشترک میان مدیران ارشد است که در پرتو این درک مشترک هم‌افزایی، وحدت و انسجام بیشتری حال می‌شود. چنین نشست‌هایی باید منجر به استفاده بهتر از همه فرصت‌ها و تبیین بهتر برنامه‌ها شود.

گفتنی است در این نشست، پرسشنامه‌هایی در اختیار مدیران ارشد دولت در خصوص اهداف، راهبردها و چالش‌های دولت تدبیر و امید قرار گرفت و دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز