خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

علی‌رغم اصرار روحانی، پیشنهاد وزارت علوم را نپذیرفتم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۵۳

طی دو ماه گذشته رئیس‌جمهور بارها پیشنهاد معرفی بنده را مطرح و بر آن اصرار فرمودند؛ امّا به دلایلی که ذکر همه آنها در اینجا میّسر نیست، این مسئولیت را نپذیرفتم.

سرپرست کنونی وزارت علوم گفت: طی دو ماه گذشته رئیس‌جمهور بارها پیشنهاد معرفی بنده را مطرح و بر آن اصرار فرمودند؛ امّا به دلایلی که ذکر همه آنها در اینجا میّسر نیست، این مسئولیت را نپذیرفتم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی سرپرست کنونی وزارت علوم در سایت شخصی خود به دلایل معرفی نشدن خود به مجلس برای تصدی وزارت علوم پرداخته و گفته است: چون برخی دوستان عدم معرفی مرا به مجلس شورای اسلامی نشانه عقب نشینی جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهوری از مواضع خود در قبال گروه تندرو مجلس دانسته‌اند، لازم می‌دانم به اطلاع برسانم که طی دو ماه گذشته ایشان بارها پیشنهاد معرفی بنده را مطرح و بر آن اصرار فرمودند؛ امّا به دلایلی که ذکر همه آنها در اینجا میّسر نیست، این مسئولیت را نپذیرفتم و با کمال شرمندگی به درخواست ایشان و بسیاری از همکاران دانشگاهی و دوستان عزیزم پاسخ منفی دادم که لازم است از این بابت از همه بزرگواران عذر خواهی کنم.

نجفی، همچنین ضمن تجلیل از شخصیت نیلی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس اظهار امیدواری کرده است وی بتواند از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز