خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور تأکید کرد؛ / تکرار /

ضرورت تلاش همه دستگاه های اجرایی برای نجات دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۸۴

احیاء دریاچه ارومیه یک مطالبه مردمی و ملی است و ایجاب می‌کند همه دستگاه‌ها و بخش‌های اجرایی مرتبط برای نجات این دریاچه تلاش کنند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به پیگیری ها و اقدامات کارگروه نجات دریاچه ارومیه گفت: احیاء دریاچه ارومیه یک مطالبه مردمی و ملی است و ایجاب می‌کند همه دستگاه‌ها و بخش‌های اجرایی مرتبط برای نجات این دریاچه تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با تشکر از تهیه و امضاء موافقت نامه های اجرایی مصوبات قبلی دبیرخانه کارگروه، از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خواست هر چه سریعتر فرایند تخصیص اعتبارات لازم برای این طرح ها را انجام دهند.
جهانگیری همچنین اطلاع رسانی به مردم در خصوص طرح های احیاء دریاچه ارومیه را برای جلب مشارکت عمومی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی ضروری دانست و تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم نقش مهمی در اجرای سریع طرح ها و برنامه های پیش بینی شده خواهد داشت.
در این جلسه که وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، استانداران آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت فعلی دریاچه ارومیه و آخرین اقدامات انجام شده برای نجات دریاچه ارومیه ارائه شد و اعضای جلسه پیشنهادات و دیدگاههای خود را درخصوص این اقدامات مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز