خبرگزاری کار ایران

صالحی:

بزرگداشت شهدا، تضمین کننده حیات طیبه ملت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۴۵

شهید و شهادت حیات بخش است و گرامیداشت و پاسداشت شهدا نیز توفیقی برای ما کارگزاران نظام است.

معاون رییس‌جمهور تاکید کرد: بزرگداشت شهدا، تضمین کننده حیات طیبه ملت است و انجام این مهم رسالت همگانی است.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صالحی روز جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی یادمان شهدای گمنام نیروگاه اتمی بوشهر افزود: شهدا کسانی هستند که خون خود را پای درخت تنومند انقلاب ریختند و با گذشت زمان این درخت انقلاب هر روز تنومندتر می‌شود.

وی اضافه کرد: از برکات نظام انقلاب اسلامی ایران افزون بر مردم کشورمان ملت‌های دیگر کشورهای منطقه نیز بهره‌مند شده‌اند.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: شهید و شهادت حیات بخش است و گرامیداشت و پاسداشت شهدا نیز توفیقی برای ما کارگزاران نظام است.

او اظهارکرد: بنای یادمان شهدا باید زیبا و در مقیاس ارزشی ساخته شود.

رییس نیروگاه اتمی بوشهر نیز دراین آیین گفت: از مهر پارسال بهره برداری از نیروگاه اتمی بوشهر به کشورمان واگذار شد و یک روز پس از این جشن ملی نیروگاه بوشهر میزبان دو شهید گمنام شد.

حسین درخشنده افزود: خاکسپاری دو شهید در سایت نیروگاه اتمی بوشهر برکات معنوی برای فرزندان این ملت در پاسداشت راه شهدا و دفاع از منافع ملی را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: ساختمان یادمان نیروگاه اتمی بوشهر با معماری بوشهری، اسلامی و غنی ایرانی در قالب شش ضلعی در ابعاد هفت در هفت و ارتفاع هشت متر ساخته خواهد شد.

درخشنده اضافه کرد: شهدای گمنامی که نیروگاه اتمی بوشهر میزبان آنان است در منطقه عملیاتی والفجر هشت در سال ۶۴ و منطقه عملیاتی فاو در تک دشمن در سال ۶۷ به درجه شهادت نایل شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز