خبرگزاری کار ایران

متن نامه توزیع شده بین نمایندگان مجلس درباره مدرک تحصیلی حسن روحانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۱۵

امروز متنی در مجلس شورای اسلامی بین نمایندگان مجلس و خبرنگاران پارلمانی در رابطه با مدرک تحصیلی حسن روحانی رئیس ‌جمهور توزیع شد.

امروز بین نمایندگان مجلس و خبرنگاران پارلمانی مطلبی درباره مدرک تحصیلی رئیس ‌جمهور توزیع شد.

به گزارش ایلنا، امروز متنی در مجلس شورای اسلامی بین نمایندگان مجلس و خبرنگاران پارلمانی در رابطه با مدرک تحصیلی حسن روحانی رئیس ‌جمهور توزیع شد.

این مطلب که با امضای «توزیع بلامانع است» ‌ بین نمایندگان و خبرنگاران پارلمانی توزیع شده، به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

حسب مندرجات اسناد مجلس شورای اسلامی، آقای حسن روحانی رئیس‌ جمهور از دوره اول مجلس شورای اسلامی با عنوان «دکتر» عهده‌دار سمت نمایندگی بوده‌اند در حالیکه مطابق مندرجات سایت مرکز تحقیقات استراتژیک(تحت مدیریت خود ایشان)، ایشان طی سال‌های منتهی به ۷۴ برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در یکی از دانشگاه‌های انگلستان ثبت‌نام نموده‌اند و اکنون نیز حسب اظهارات معاون خود آقای نوبخت استاد تمام دانشگاه بوده و از آن محل حقوق دریافت می‌دارند! در این رابطه سؤالاتی به شرح زیر مطرح است که لازم مراجع ذیربط برای روشن شدن اذهان و افکار عمومی بدان پاسخ دهند.

۱ - در فاصله سال‌های مجلس اول تا سال ۷۴ که ایشان مدرک دکترا گرفتند، از حقوق امتیازات عنوان «دکتر» استفاده نمودند، اگر بلی، با چه مجوز قانونی و شرعی؟

۲ - چگونه همزمان با تحصیل در انگلستان در پست‌های خطیری مانند نایب‌رئیس مجلس، دبیرشورای عالی امنیت ملی و… انجام وظیفه شده است؟

۳ - ایشان در هیأت ممیزه کدام دانشگاه و با کدام سوابق پژوهشی موفق به کسب عنوان «استاد تمام» شده‌اند؟

۴ - در دوران تحصیل از بورس استفاده کرده‌اند یا با هزینه شخصی در انگلستان درس خوانده‌اند؟ اگر بورسیه بوده‌اند با شرکت در کدام آزمون و یا با کدام مجوز قانونی از بورسیه استفاده نموده‌اند؟

والسلام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز