خبرگزاری کار ایران

معاون راهبردی رئیس جمهور خبر داد:

وجود ۲۹۰۶ طرح نیمه‌تمام در کشور / اولویت دولت اجرای پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۱۱

سیاست دولت تدبیر و امید به جای افزودن تعهدات بیشتر، به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمام به منظور بهره‌مندی مردم از این پروژه‌ها است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور از وجود ۲ هزار و ۹۰۶ طرح نیمه‌تمام در کشورخبر داد و گفت: اولویت دولت اجرای پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه مسیر سنندج مریوان اظهار داشت: همه جای ایران به سازندگی نیاز دارد اما با توجه به محدودیت اعتباری، اولویت دولت تدبیر و امید اولویت‌بندی پروژه‌ها و طرح‌ها است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته تخصصی تشکیل شده تا با اولویت‌بندی طرح‌ها در راستای اجرا و اتمام آن‌ها قدم‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار و ۹۰۶ طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد، گفت: اولویت هدف‌گذاری ما اتمام پروژه‌های مهم با پیشرفت بالای ۸۰ درصد است.

نوبخت افزود: سیاست دولت تدبیر و امید به جای افزودن تعهدات بیشتر، به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمام به منظور بهره‌مندی مردم از این پروژه‌ها است.

به گفته وی این پروژه در کنار تعداد زیادی از پروژه‌های اولویت‌دار استان که از سوی استاندار مطرح شده از اولویت‌های دولت در تامین اعتبار و اتمام آن است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی تصریح کرد: سفر اخیر ما نیز به منظور ارزیابی رشد و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها است و امیدواریم بتوانیم با منابع موجود و منابعی که در زمینه‌های متعدد تامین می‌شود هرچه زودتر شاهد اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

نوبخت با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به کردستان یک نگاه ویژه است، افزود: بدون شک سفرهای مسئولان دولت به استان و در سفر اخیر بنده نیز نشان‌دهنده تحقق این مهم است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی در پایان یاد آور شد: سفر من به کردستان سفر معناداری است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های خاص و تامین اعتبارات ویژه زمینه تحقق توسعه و رفع مشکلات استان را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز