خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی ارائه شد؛

گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه ایجاد اشتغال

کد خبر : ۱۶۵۳۲۱

پیش بینی می شود در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در چارچوب این سند هر سال یکصد هزار فرصت شغلی جدید ایجاد گردد.

جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی صبح امروز(یکشنبه) به ریاست روحانی رییس جمهور و با حضور اعضاء تشکیل شد.

در این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از برنامه های آن وزارت خانه در زمینه ایجاد اشتغال، در خصوص سند ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه اشتغال از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات که توسط آن وزارتخانه تدوین شده است، توضیح داد.

بر اساس این سند که مشتمل بر ۵ محور ارتقاء و گسترش بازار، تنظیم مقررات، توسعه و تحول در صنعت، افزایش مهارت و توانمندی نیروی انسانی، تجهیز منابع و تسهیل کسب و کار می باشد، برنامه ایجاد اشتغال برای حداقل سی هزار نفر در سال ۱۳۹۳ در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط به اجرا گذاشته خواهد شد.

همچنین پیش بینی می شود در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در چارچوب این سند هر سال یکصد هزار فرصت شغلی جدید ایجاد گردد.

رییس جمهور با قدردانی از تلاش های انجام شده در زمینه توسعه بخشی تاکید کرد که یکی از محورهای مهم در اقتصاد مقاومتی تکیه بر نیروهای انسانی کارآمد و متخصص داخلی و ایجاد اشتغال مولد برای جوانان تحصیلکرده کشور است که امید می رود بخشی از این هدف با اجرای برنامه های پیش بینی شده در این سند، تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز