خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار سفیر جدید قطر:

رفتار حکیمانه رهبران منطقه منافع ملت‌ها را تضمین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۰

وظیفه مهم رهبران کشورهای اسلامی حفظ دماء مسلمین بوده و شرایطی که امروز در بسیاری از کشورهای منطقه به وجود آمده وظیفه ما را بسیار سنگین تر می کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز منطقه ما بسیار حساس بوده و روابط همسایگان با یکدیگر می‌تواند نقش تاثیرگذاری در آینده این منطقه داشته باشد، گفت: رفتار حکیمانه رهبران منطقه می‌تواند منافع ملت‌ها را به خوبی حفظ و تضمین کند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، علی بن حمد علی السلیطی سفیر جدید قطر در ایران صبح امروز - شنبه - با رییس جمهوری دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.

حسن روحانی در این دیدار با بیان اینکه قطر علاوه بر اینکه به عنوان کشوری برادر و همسایه برای ایران به شمار می رود، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا روابط خود در تمامی زمینه ها را با قطر به طور صمیمی و گسترده توسعه دهد.

رییس‌جمهوری با بیان اینکه امروز منطقه ما بسیار حساس بوده و روابط همسایگان با یکدیگر می تواند نقش تاثیرگذاری در آینده این منطقه داشته باشد، خاطر نشان کرد: رفتار حکیمانه رهبران منطقه می‌تواند منافع ملت‌ها را به خوبی حفظ و تضمین کند.

وی افزود: وظیفه مهم رهبران کشورهای اسلامی حفظ دماء مسلمین بوده و شرایطی که امروز در بسیاری از کشورهای منطقه به وجود آمده وظیفه ما را بسیار سنگین تر می کند.

رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد اقدامات خوب به عمل آمده میان دو کشور منجر به برقراری روابطی قوی و مستحکم میان ایران و قطر شود.

روحانی افزود: امیدواریم در شرایط جدید و ایجاد فضای بهتر در عرصه بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی و روابط تجاری و مالی میان دو کشور توسعه پیدا کند.

آینده خوبی در انتظار روابط ایران و قطر است

علی‌بن‌حمد علی السلیطی سفیر جدید قطر در ایران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با رییس جمهوری کشورمان و ابلاغ سلام های گرم امیر قطر به روحانی گفت: دولت قطر علاقمند به روابطی گرم تر و عمیق تر با ایران است.

سفیر جدید قطر گفت: هدایت و رهنموردهای جنابعالی می تواند به توسعه روابط ایران و قطر کمک کند.

علی بن حمد علی السلیطی با آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون برای ملت ایران، گفت: مسئولان قطر نسبت به توسعه روابط گسترده با ایران مصم هستند و آینده خوبی در انتظار روابط دو کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز