خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در نشست خبری: / ۲

از نظر امکانات و تجهیزات برای مناطق بحران زده کاملا مهیا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۹۸

مجلس درخصوص NGO‌ها طرحی را در دست بررسی دارد و ما نیز به موازات آن نظرات خودرا ارائه خواهیم داد / مقرر شده که تا آخر سال خانه احزاب فعالیت خودرا شروع کند و چنانچه موفق به این کار شوند قطعا ملاقات رئیس جمهور با نمایندگان احزاب را موردتوجه قرار خواهیم داد. / تمام دستگاههای اجرایی برای حل این مشکلات به میدان آمدند و ستاد بحران نیز همه دستگاه‌ها را بسیج کرده است.

وزیر کشور در خصوص بحران به وجود آمده در مناطق مختلف کشور در اثر بارش‌های شدید، گفت: دولت، سپاه، و شهرداری‌ها همه با هم به میدان آمدند و نیروهای خودرا به مناطق دچار بحران اعزام کردند و خوشبختانه هم اکنون مسیرهای اصلی باز شده اما در مناطق روستایی همچنان دچار مشکل هستیم، اما علی رغم آن ما از نظر تجهیزات کاملا آماده هستیم و تمام تلاشمان این است که کمک‌های بیشتری به این مناطق اعزام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز درحاشیه نشست با برخی از افراد و شخصیت‌های سیاسی، ارزیابی کلی خود از برگزاری این جلسه را مطلوب عنوان کرد و گفت: این جلسه هم فکری خوبی بود و ما در وزارت کشور همه حمایت‌های خود را در راستای حمایت‌های قانونی خواهیم داشت.

وزیر کشور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بحثNGO‌ها گفت: NGO‌ها فعالیت‌های جدیدی رادر حوزه‌های مختلف دارند و هر کسی که تقاضای فعالیت در حوزه سمن‌ها را داشته باشد و این تقاضا را به ما ارائه بدهد در صورتی که این تقاضا مطابق آیین نامه باشد اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه این مطلب افزود: مجلس درخصوص NGO‌ها طرحی را در دست بررسی دارد و ما نیز به موازات آن نظرات خودرا ارائه خواهیم داد.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا برگزاری نشست سوم نیز مورد توجه قرار گرفته است یاخیر، با بیان اینکه ما پیش بینی خاصی در این مورد نداریم، افزود: مقرر شده که تا آخر سال خانه احزاب فعالیت خودرا شروع کند و چنانچه موفق به این کار شوند قطعا ملاقات رئیس جمهور با نمایندگان احزاب را موردتوجه قرار خواهیم داد.

وزیر کشور همچنین درخصوص موضع وزارت‌کشور در خصوص احزابی که دفترشان پلمپ شده، ‌گفت: موضع وزارت کشور در این رابطه این است که آن‌ها کار قانونی انجام دهند و این احزاب باید مشکلات خود را با قوه قضاییه حل کنند، چرا که قوه قضاییه معتقد است که آن‌ها مشکلات قانونی دارند و چنانچه مشکلات آن‌ها با قوه قضاییه حل نشود‌، نمی‌توانیم فعالیت آنها را به رسمیت بشناسیم.

وی در خصوص مشکلات بوجود آمده در اثر حجم بارش درمناطق مختلف کشور گفت: تمام دستگاههای اجرایی برای حل این مشکلات به میدان آمدند و ستاد بحران نیز همه دستگاه‌ها را بسیج کرده و از آنجا که همزمان برق، آب وگاز دچار مشکل شده بود تمام دستگاه‌ها بسیج شدند تا کار برق رسانی انجام شود.

وزیر‌کشور درادامه این مطلب خاطر‌نشان کرد: ‌ دولت، سپاه، و شهرداری‌ها همه با هم به میدان آمدند و نیروهای خود را به مناطق دچار بحران اعزام کردند و خوشبختانه هم اکنون مسیرهای اصلی باز شده اما در مناطق روستایی همچنان دچار مشکل هستیم، اما علی‌رغم آن ما از نظر تجهیزات کاملا آماده هستیم و تمام تلاشمان این است که کمک‌های بیشتری به این مناطق اعزام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز