خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیأت دولت؛

اعتبار اولین کارت‌های ملی تا پایان سال ۹۴ تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۱

بر اساس مصوبه پیشین دولت، اعتبار اولین کارتهای شناسایی ملی صادره سالهای ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۸۳ تا پایان سال ۱۳۹۲ تمدید شده بود که بر اساس مصوبه جدید هیئت وزیران، اعتبار این کارتها تا پایان سال ۱۳۹۴ تمدید می شود.

با تصویب هیئت وزیران، اعتبار اولین کارت‌های شناسایی ملی صادره تا پایان سال ۱۳۹۴ تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده(۶) قانون الزام اختصاص شماره ملی و کدپستی برای کلیه اتباع ایرانی - مصوب ۱۳۷۶ - تصویب کرد؛ ماده(۹) آیین نامه کاربردی شدن کارت شناسایی ملی و اصلاحات بعدی آن، اصلاح می شود.

بر این اساس، کارتهای شناسایی ملی صادره شده موضوع این آیین نامه، تا زمان صدور کارت هوشمند ملی چند منظوره موضوع بند " د " ماده(۴۶) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و جایگزینی آن بر اساس ترتیبات مقرر در آیین نامه اجرایی بند یاده شده، حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۴ اعتبار دارند.

این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

یادآور می شود، بر اساس مصوبه پیشین دولت، اعتبار اولین کارتهای شناسایی ملی صادره سالهای ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۸۳ تا پایان سال ۱۳۹۲ تمدید شده بود که بر اساس مصوبه جدید هیئت وزیران، اعتبار این کارتها تا پایان سال ۱۳۹۴ تمدید می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز