خبرگزاری کار ایران

جلسه پورمحمدی با همکارانش در ساختمان سابق وزارت بازرگانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۱

اگر در مواردی قانون مشخص وجود دارد طبق آن عمل کنیم و مطمئن باشیم که هم قوه قضاییه و هم قاطبه مردم از ما پشتیبانی خواهند کرد؛ چراکه مردم از ما انتظار دارند به عنوان پشتیبان عدالت از حقوق آنها دفاع کنیم.

جلسه معاونین و مدیران وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در ساختمان جدید با حضور وزیر دادگستری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی ضمن تشریح روند تملک ساختمان جدید، از حسن نیت و همکاری وزیر صنعت، معدن، تجارت در واگذاری ساختمان قدردانی کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که به‌زودی ساختمان سابق وزارت دادگستری در اختیار سازمان تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

وزیر دادگستری تجهیز وزارتخانه از بابت امکانات و نیروی انسانی و بودجه کافی را زمینه ساز استفاده مناسب از ظرفیت‌های قانونی موجود در جهت رفع مشکلات مردم و دستگاه‌های دولتی دانست و همچنین بحثافزایش اختیارات این وزارت در آینده را نیز منوط به کسب همین آمادگی لازم دانست.

پورمحمدی اظهار کرد: همانطور که نمایندگان محترم مجلس حق قانونی پرسش از وزرا را دارند، وزارت دادگستری نیز می‌تواند در حوزه پیگیری مسایل حقوقی و قضایی مردم پرسشگری داشته باشد و این ظرفیتی است که باید با هوشمندی از آن بهره گرفته شود و اگر از چنین ظرفیت‌های هرچند اندک بهره درست گرفته شود، منجر به بروز حس مثبت در بین سایر قوا شده و از این منظر می‌توان به بحثافزایش اختیارت نیز خوشبین بود.

وی گفت: اگر در مواردی قانون مشخص وجود دارد طبق آن عمل کنیم و مطمئن باشیم که هم قوه قضاییه و هم قاطبه مردم از ما پشتیبانی خواهند کرد؛ چراکه مردم از ما انتظار دارند به عنوان پشتیبان عدالت از حقوق آنها دفاع کنیم.

وزیر دادگستری در ادامه با اشاره به مطرح شدن بحثکم فروشی، خواستار توجه جدی مسوولین سازمان تعزیرات حکومتی به این حوزه شد.

لازم به ذکر است؛ ساختمان جدید وزارت دادگستری به محل ساختمان سابق وزارت بازرگانی جنب سفارت عراق منتقل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز