خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی دولت در جمع خبرنگاران:

جلسات مشترک دولت مجلس به شکل فصلی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۲

هنوز ندیدم که بحثاستیضاحی از وزیر علوم صورت گرفته باشد نمایندگان سوالاتی از وزراء دارند که بخش عمده آن را مطرح می کنند.

معاون پارلمانی دولت گفت: قرار است جلسات مشترک دولت مجلس به شکل فصلی هر دو تا سه ماه یک بار برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی دولت در حاشیه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران از برخورد مثبت نمایندگان مجلس با مسئه مذاکرات هسته ای و دستاوردهایی که تیم مذاکره کننده ایران داشته اند تشکر کرد و گفت: نمایندگان با جلسه امروز با آقای طریف حمایت ها و مباحثخوبی را مطح کردند که به ویژه از حمایت رئیس مجلس تشکر می کنیم.

وی افزود: آقای ظریف امروز با حضور در مجلس ضمن ارائه گزارش خود در خصوص مذاکرات صورت گرفته به بنده ماموریت داد تا از زبان وی بار دیگر از نمایندگان تشگر کنم

انصاری مسئله هسته ای را یک موضوع ملی خواند و گفت: همان طور که پیش بینی شده بود حمایت های بی دریغ و رهبری و رئیس جمهور و به ویژه ملت ایران و مجلس شورای اسلامی موجب کسب این دستاوردها شد. تا مایه دلگرمی ما باشد.

وی در خصوص زمان ارائه لایحه بودجه ۹۳ نیز گفت: در این خصوص باید از اقای نوبخت سوال کنید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در خصوص تشکیل جلسات مجامع استانی نمایندگان نیز گفت: رئیس جمهور علیرغم فشار کاری و فشردگی وقت، اهمیت زیادی برای تعامل با مجامع استانی نمایندگان قائل هستند و برای این منظور دوشنبه ها را اختصاص داده اند.

وی با بیان این که تاکنون با شش مجمع نمایندگی استان ملاقات داشته اند، گفت: دوشنبه هفته آینده بر اساس قرعه عمل می‌کنیم تا کنون موردی عمل شده است. اما چون تاکنون همه استانها درخواست ملاقات دارند استانهایی که استاندار آنها تعیین شده اند بر اساس قرعه کشی مشخص می شوند تا جای که بنده اطلاع دارم به احتمال زیاد قرعه به نام استان مازندارن افتاده است.

انصاری در خصوص جلسه مشترک دولت مجلس نیز گفت: قرار است این جلسات به شکل فصلی هر دو تا سه ماه بک بار در قالب نشست مشترکی میان دولت و مجلس و برگزار شود.

در ادامه خبرنگاری پرسید ایا حصور ظریف در مجلس به خواست نمایندگان بوده که انصاری گفت: حضور در مجلس و ارائه گزارش از روند کار مذاکرات برنامه خود آقای ظریف بوده که البته مجلس خواهان این مسئله بود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بحثاستیضاح وزیر علوم نیز گفت: البته من هنوز ندیدم که بحثاستیضاحی صورت گرفته باشد نمایندگان سوالاتی از وزراء دارند که بخش عمده آن را مطرح می کنند. در هفته آینده بنده گزارش آماری از میزان حضور وزراء در جلساتی که طی ۳ ماه احیر با نمایندگان داشته ام ارائه می کنم، این کارنامه در خشانی است که دولت ارائه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز