خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور اعلام کرد؛

انتصاب تمامی استانداران در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۰۵

یکی از مناطق مرزی کشور که از امنیت فوق العاده‌ای برخوردار است مرزهای استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است که به رغم برخی شیطنت‌ها در ماه‌های اخیر مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و هوشیاری در مرز‌ها حاضر است و از آن‌ها محافظت می‌کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی ولایتمداری و اعتدال را شاخصه مهم انتخاب استانداران در دولت تدبیر و امید دانست و از انتصاب چند استاندار باقی مانده در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که به منظور تقدیر از استاندار پیشین اکبر نیکزاد و معارفه مجید خدابخش استاندار جدید به استان اردبیل سفر کرده است در بدو ورود به استان اردبیل، با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل به مقام شهدا و علمای ادای احترام کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه حضور در گلزار شهدا و در گفت‌و‌گو با خبرنگاران بابیان اینکه در انتخاب استانداران هم چنین به بومی بودن، تدین، تخصص و آشنا بودن به استان توجه شده است، اظهار داشت: حمایت و همراهی مردم، نمایندگان و مدیران از استانداران می‌تواند به اجرای برنامه‌های دکتر روحانی در استان‌ها کمک کند.
رحمانی فضلی اظهار داشت: انتخاب و انتصاب استانداران در مراحلی پایانی است و به زودی استانداران چند استان باقی مانده نیز معرفی خواهند شد.
وزیر کشور با اشاره به توانایی‌های مجید خدابخش استاندار جدید اردبیل گفت: این استان ظرفیت بالایی در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت دارد که با تلاش استاندار جدید و همراهی و حمایت مردم امید می‌رود که زمینه توسعه بیشتر استان فراهم شود.
رحمانی فضلی، سپس با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در اردبیل، با امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
وزیر کشور در این دیدار که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، گفت: ما خوشحال هستیم در شهر دار الارشاد و حسینی اردبیل هستیم که همیشه مردمان این دیدار عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت نشان داده‌اند.
عبدالرضا رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: مردم اردبیل در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اعم از مبارزات امام راحل(ره) علیه رژیم شاه و دوران دفاع مقدس حتی بعد از آن عشق و دلدادگی خود را به آرمان انقلاب اسلامی نشان داده و ثابت کردند که در این مسیر ثابت قدم هستند.
وی همچنین به بازدید اخیر خود از مرزهای شرقی کشور اشاره کرد و افزود: در این بازدید شاهد تلاش و کوشش بی‌وقفه مجاهدانه نیروهای مرزبانی بودیم که حافظان انقلاب و اسلام بودند.
وزیر کشور با اشاره به اهمیت مرز‌ها تصریح داشت: یکی از مناطق مرزی کشور که از امنیت فوق العاده‌ای برخوردار است مرزهای استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است که به رغم برخی شیطنت‌ها در ماه‌های اخیر مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و هوشیاری در مرز‌ها حاضر است و از آن‌ها محافظت می‌کند.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز طی سخنانی با قدردانی از حضور وزیر کشور در اردبیل خواستار توجه ویژه دولت یازدهم به استان در حال توسعه اردبیل شد و از وزیر کشور خواست تا در ارتقای امنیت مرز‌ها به ویژه مرز ایران و آذربایجان تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز