خبرگزاری کار ایران

با رأی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

حمیدرضا طیبی رسماً رئیس جهاد دانشگاهی شد

کد خبر : ۱۱۳۳۴۲

در این جلسه گزارشی از مراحل تدوین سند مهندسی کشور و اقدامات انجام شده در این راستا تاکنون در بخش‌های مختلف از جمله ارکان نقشه مهندسی، چگونگی طراحی کلان و راهبردی این نقشه، مبانی، ارزش‌ها و اصول و راهبردهای کلان و چارچوب نهادی سند مهندسی فرهنگی کشور ارائه شد.

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی شامگاه سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی - رییس‌جمهور - برگزار شد و مسایل مرتبط با موضوعات فرهنگی کشور از جمله تدوین سند مهندسی فرهنگی کشور مورد بحثو تبادل‌نظر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این جلسه گزارشی از مراحل تدوین سند مهندسی کشور و اقدامات انجام شده در این راستا تاکنون در بخش‌های مختلف از جمله ارکان نقشه مهندسی، چگونگی طراحی کلان و راهبردی این نقشه، مبانی، ارزش‌ها و اصول و راهبردهای کلان و چارچوب نهادی سند مهندسی فرهنگی کشور ارائه شد.

همچنین در این جلسه دکتر حمیدرضا طیبی که از سوی هیأت امنای جهاد دانشگاهی به عنوان رییس پیشنهادی جدید جهاد دانشگاهی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده بود، با رأی اکثریت اعضا برای تصدی این پست انتخاب شد.

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، برخی از اعضا در ادامه مباحثجلسه پیشین نکات و پیشنهادات خود را درباره اقدامات آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز