خبرگزاری کار ایران

با ابلاغ روحانی

سازمان فضایی ایران زیرمجموعه معاونت اجرایی رئیس‌جمهور شد

کد خبر : ۱۱۳۱۲۲

برنامه‌های فضایی در دولت تدبیر و امید همچنان با قدرت و جدیت دنبال می‌شود و سازمان فضایی ایران با اقتدار و تمامی ظرفیت موجود به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: با ابلاغ روحانی، سازمان فضایی ایران به شکل فعلی و با حفظ یکپارچگی، زیر نظر معاونت اجرایی ادامه فعالیت می‌دهد.

در پنجمین نشست کارگروه تعیین وضعیت سازمان فضایی ایران که با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور تشکیل شد، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور، ابلاغ ریاست محترم جمهوری مبنی بر حفظ یکپارچگی سازمان فضایی ایران و ادامه فعالیت این سازمان به شکل فعلی را زیر نظر معاونت اجرایی رئیس جمهور اعلام نمود.

در این نشست محمد شریعتمداری اظهار داشت: با تصریح ریاست محترم جمهوری، یکپارچگی سازمان فضایی ایران حفظ و با تشکیلات فعلی این سازمان از این پس زیر نظر معاونت اجرایی رئیس جمهور ادامه راه خواهد داد.

وی ضمن تاکید بر حساسیت امور فضایی کشور و اهمیت پیشرفت و دستیابی به اهداف تعریف شده در سند چشم انداز بیست ساله کشور افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند وجود چنین سازمانی است که توجه به جذب نخبگان و تربیت سرمایه‌های انسانی متخصص از اولویت‌های آن به شمار می‌رود.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: برنامه‌های فضایی در دولت تدبیر و امید همچنان با قدرت و جدیت دنبال می‌شود و سازمان فضایی ایران با اقتدار و تمامی ظرفیت موجود به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز