خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات با امام جمعه اصفهان دیدار کرد

کد خبر : ۱۰۹۸۹۴

زمانی که یک نیروی اطلاعاتی ثمره کار خود را در ثبات و عزت نظام و آسایش مردم می‌بیند همه سختی‌های کار را فراموش می‌کند و با جان و دل به استقبال خطر می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: برای حفاظت از انقلاب و مردم نباید از کوچک‌ترین موضوع چشم‌پوشی کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله طباطبایی نژاد در دیدار وزیر اطلاعات، حراست از انقلاب و ارتقای آرامش و آسایش مردم را از وظایف اصلی نیروهای اطلاعاتی برشمرد.

وی کار اساسی اطلاعات را شناسایی دشمنان نظام و خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها بر شمرد و گفت: نیروهای اطلاعاتی چشم‌های تیزبین نظام‌اند، لذا باید با دقت فراوان وظایف خود را انجام دهند.

طباطبایی اظهارکرد: البته در مسائل سیاسی و امنیتی، احتمال نیز حجت است و برای حفاظت از انقلاب و مردم نباید از کوچک‌ترین موضوع چشم‌پوشی کرد.

در این دیدار هم‌چنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات به ارزش کار نیروهای اطلاعاتی اشاره کرد وگفت: زمانی که یک نیروی اطلاعاتی ثمره کار خود را در ثبات و عزت نظام و آسایش مردم می‌بیند همه سختی‌های کار را فراموش می‌کند و با جان و دل به استقبال خطر می‌رود.

وی در بیان جایگاه وزارت اطلاعات اظهارکرد: فعالیت این وزارتخانه باید مبنای تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد لذا باید جایگاه این وزارتخانه را در تصمیم سازی کشور بالا ببریم.

علوی تصریح کرد: کار افراد زمانی ثمربخش و مفید است که به صورت کاربردی درآید و از حالت تشکیل پرونده و بایگانی صرف خارج شود، بنابراین باید ثمره تلاش و کار نیروهای اطلاعاتی در همه ارگان‌ها و سازمان‌ها به کارگیری شود که در این راستا تهیه بولتن‌های خبری ویژه برای هر وزارتخانه را در دستور کار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز