خبرگزاری کار ایران

علوی در حاشیه هیأت دولت:

شورای هماهنگی اطلاعات به کار خود ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۴۶

کسانی که در کودتای ۲۸ مرداد نقش داشتند باید پاسخگو باشند.

وزیر اطلاعات گفت: کسانی که در کودتای ۲۸ مرداد نقش داشتند باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران به اتفاقات مراسم ختم والده سرلشکر قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بنده در مراسم ختم مادر سرلشکر سلیمانی شرکت کردم، قصد خروج از مسجد را داشتم یک جوانی نزد من آمد و رزومه کاری و مقاله‌هایی که در رابطه با بحث‌های امنیتی نوشته بود را به من داد.

وی افزود: این جوان تلاش می‌کرد که در هنگام خروج من به اصطلاح کسی مزاحم نشود. آن فرد تا درب خروجی بنده را مشایعت کرد تا اینکه خبرنگاران نزد من آمدند و سوالاتی را مطرح کردند که در این بین آن فرد برخورد خوبی را با یکی از خبرنگاران نداشت. من به او گفتم که این کار شما درست نیست. از خبرنگاران نیز عذرخواهی کردم و گفتم وی ارتباط کاری با بنده ندارد و خودسرانه پیش ما راه افتاده بود.

علوی با بیان اینکه همه خبرنگاران مانند آحاد ملت برای ما عزیز هستند تصریح کرد: بنده قبلا هم گفته بودم و الان هم می‌گویم که اگر او در مرحله گزینش بود، او را تایید نمی‌کردم، هر چند که او از خبرنگاران عذرخواهی کرد و بنده هم از این قشر عزیز عذرخواهی می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: با اقشار مختلف مردم کار کرده‌ام. عزیزان وقتی ما را می‌بینند ابراز محبت می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند، اما مشاهده شده است که افرادی برخی محافل از این عکس‌ها سوء استفاده می‌کنند و می‌گویند ما با چنین افرادی ارتباط داریم.

علوی ادامه داد: خوب است شما عزیزان اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه انجام دهید تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

وی در پاسخ به سئوالی درباره فایل صوتی منتشر شده و منتسب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سوریه گفت: این موضوع توسط نهادهای مربوطه در دست بررسی است که فعلا خبری از نتیجه نهایی آن در دست ندارم.

وی درباره ادامه کار شورای هماهنگی اطلاعات نیز گفت: این شورا با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

علوی درباره پیگیری و احقاق حقوق مردم در اتفاق کودتای ۲۸ مرداد گفت: افرادی که در این حادثه نقش داشتند خودشان هم می‌دانند که در سرنگونی یک دولت داخلی نقش داشته‌اند و با اجرای برنامه‌ای در ۲۸ مرداد، خسارات فراوانی را برای مردم به بار آوردند و هم اکنون باید پاسخگو باشند.

وزیر اطلاعات تشکیل کارگروه برای بررسی این حادثه را یک حرکت پسندیده عنوان کرد و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه لازم برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز