خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان اعلام کرد:

لزوم جبران عقب ماندگی‌ها و بهبود شرایط زندگی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۸۴

استاندار خوزستان در سخنانی صدور مجوز تاسیس معاونت اقتصادی در ساختار تشکیلاتی استانداری را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی شنبه 28 بهمن ماه جاری در این نشست که در سالن اجتماعات معاونت اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری خوزستان برگزارشد، با اشاره به معضل بیکاری جوانان تاکید کرد که باید پروژه ها را به نتیجه برسانیم  تا زمینه جذب و اشتغال جوانان بیشتر فراهم شود.

شریعتی ابراز امیدوار کرد که با همت و انگیزه مدیران و کارشناسان مجموعه معاونت اقتصادی استانداری خوزستان که با علاقه و نوآوری، همدلی و بامدیریت خوب و همه جانبه بحرینی مقدم به فعالیت مشغول هستند، شاهد رشد و توسعه استان خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد که روند اجرایی پروژه ها باید به گونه ای باشد که مردم پیشرفت کار را احساس کنند. برای مردم به ویژه در زمینه تخصیص بودجه دستگاههای اجرایی شفاف سازی شود و مردم از خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه باشند.

شریعتی توسعه راهها را زیربنای توسعه استان خوزستان قلمداد کرد و افزود: احداث راه آهن اهواز به اصفهان که سال ها تحت عنوان عدم توجیه اقتصادی و نیز سختی پروژه دنبال نشده بود با همت استانداری خوزستان و آمادگی دستگاه های مسوول،  پیگری شد و خوشبختانه توانستیم مجوزهای لازم برای خارج کردن این پروژه از قالب مشارکت در سرمایه گذاری اخذ و به فاینانس تبدیل کنیم که موفقیت بزرگی است.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش این خط راه آهن در توسعه استان خوزستان و نیز توسعه ارتباطات مردمی از جمله ساکنان شهرهای شمالی خوزستان با استان اصفهان و سایر نقاط کشور، افزود: اگر این امر به تصویب مجلس برسد انشاالله سال آینده کلنگ عملیات اجرای این پروژه با حجم سرمایه گذاری بین 4 تا 5 میلیارد دلار به زمین می خورد.

شریعتی با اشاره به حجم گسترده فعالیت معاونت اقتصادی استانداری خوزستان نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری سریع طرح‌ها تاکید کرد و خطاب به مدیران این معاونت، افزود: از دستگاه‌های اجرایی مسوول تکلیف بخواهید. ملاحظه کاری صورت نگیرد. اگر کار به سرانجام نرسد یا با تاخیر طولانی انجام شود نوعی اتلاف‌وقت و سرمایه است. این سرمایه‌ها و پول مال مردم است لذا اگر کار انجام نشود در واقع داریم پول مردم را ضایع می‌کنیم. 

استاندار خوزستان تاکید کرد: ما اگر در این چارچوب حرکت کردیم، نتیجه می گیریم. اگر مدیری در استان خوزستان نمی تواند کار کند باید برود. مدیر باید خودش را با سطح کار و تلاش تنظیم کند.

سید علی بحرینی‌مقدم معاون اقتصادی، توسعه منطقه‌ای و امور بین‌الملل استاندار خوزستان ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت و موانع جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان خوزستان را ارایه داد.

 همچنین در این نشست امید بن‌عباس مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و حمزه خسروانی معاون اداره کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گزارشی از وضعیت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و موانع آن همچنین  طرح‌های جدید کارآفرینی ارایه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز