خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان؛

مسابقات بین المللی شطرنج در اهواز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۷۶

پنجمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کارون در اهواز طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت: امیدواریم در مدت حضور خود در خوزستان اوقات خوشی داشته باشید و خاطرات خوبی را ثبت کنید.

وی افزود: انشاالله پنجمین دوره مسابقات بین المللی کارون با کیفیت مناسب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی برگزار شود و شرکت کنندگان بتوانند داشته‌های خود را عرضه کنند و بهترین‌ ها انتخاب شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: این مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی منجر به گسترش این ورزش در خوزستان و اهواز می‌شود و موجب می‌شود جوانانی که نسبت به این بازی فکری علاقمند هستند رغبت بیشتری داشته باشند و شرایط برای آن ها بیش از پیش فراهم شود. 

شریعتی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود سال‌های آینده تعداد بیشتری از خوزستان در این مسابقات شرکت کنند و استان ما از این بابت هم بتوانند سهم خود را نسبت به کشور داشته باشد. 

استاندار خوزستان یادآور شد: از ویژگی‌های خاص شطرنج این است که سن و جنسیت نمی‌شناسد که این موضوع در کنار حضور گرم تماشاگران موجب جذابیت بیشتر مسابقات است. 

شریعتی در پایان گفت: امیدواریم این دوره از مسابقات رضایت شما را جلب کند و ما بتوانیم این مسابقات را در سطح جهانی برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز