خبرگزاری کار ایران

جواد کاظم نسب الباجی:

نمایشگاه کتاب موجب ترغیب بیشتر شهروندان به کتاب‌خوانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۳۲

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نمایشگاه‌ کتاب، افراد علاقمند به کتاب را به خود جذب می‌کند و ترغیب شهروندان به کتاب‌خوانی را افزایش مید‌هد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جواد کاظم نسب الباجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب خوزستان ضمن ابراز خوشحالی از نشاط و هیجان در بین فعالان فرهنگی، اظهار کرد: این فضای خوب حاصل تلاش‌های خالصانه جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاران ایشان است.

وی افزود: وجود این چنین نمایشگاه‌هایی، افراد علاقمند به کتاب را به خود جذب می‌کند و ترغیب شهروندان به کتاب‌خوانی را افزایش مید‌هد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرکت ناشران از استان‌های مختلف در نمایشگاه، عنوان کرد: از نکات قابل توجه نمایشگاه، ایجاد ارتباط بین ناشران و فعالان فرهنگی از استان‌های مختلف کشور است که پیامدهای خوبی به‌ همراه دارد.

وی پایین بودن سرانه مطالعه را ناشی از دلایلی مانند مشکلات اقتصادی، بیکاری و شرایط بد آب‌ و هوایی دانست و گفت: باید شرایط و مشوق‌های بیشتری برای ترویج فرهنگ مطالعه مهیا کنیم.

کاظم نسب الباجی تصریح کرد: از آنجایی که مردم خوزستان از دیرباز اهل قلم و فرهنگ بودند، اگر از آرامش نسبی برخوردار شوند و مشکلات اقتصادی بهبود یابد، مطمئناً توجه بیشتری به مطالعه کتاب خواهند داشت.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان از ٢٥ بهمن افتتاح و تا ٣٠ بهمن در دو نوبت صبح از ساعت ٩ الی ١٢ و عصر از ساعت ١٦ الی ٢٢ پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز