خبرگزاری کار ایران

محمد جوروند:

شاعران از برخی رویدادها و مفاهیم به سادگی عبور نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۲۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اشعاری که حاصل تلاش درونی، مکاشفه و شهود است بسیار با ارزش هستند و به همین دلیل تقاضا دارم که به سادگی از برخی مفاهیم و رویدادها گذر نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره شعر خوزستان در محل نمایشگاه کتاب، با ابراز خوشحالی از برگزاری این جشنواره پس از چند سال تعطیلی، اظهار کرد: بار دیگر به همت همه شاعران و هیئت مدیره انجمن شعر اهواز این جشنواره شکل گرفت.

وی ضمن ابراز امیدواری از روشن ماندن چراغ این جشنواره افزود: در سال آینده باید این جشنواره را با وسعت بیشتری برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان با بیان اینکه تمام زحمات انجمن شعر را ستایش می‌کنم، عنوان کرد: زبان شعر گویاست و خودش حرف‌های لازم را می‌زند.

 وی با اشاره به برگزاری محفلی در تجلیل از خانواده های شهدای طریق الحسین (شهدای حله)، بیان کرد: بحث شهدای حله بسیار شگفت‌انگیز است و این شهیدان در نزد خدا جایگاه بسیار ویژه و والایی دارند. خوب است که شاعران در این رابطه شعرهایی هم بگویند.

وی افزود: اشعاری که حاصل تلاش درونی، مکاشفه و شهود است بسیار ارزشمند هستند و به همین دلیل تقاضا دارم که خیلی سریع از برخی مفاهیم و رویدادها گذر نکنیم.

 جوروند اظهار کرد: چه بسا کسانی که به موهبت شعر منعم هستند، فردا با همین معیار سنجیده شوند. به همین دلیل خداوند از ما بازخواست می کند که موهبتی را به عنوان سرودن به شما دادم که دیگران نداشتند و شما در قبال آن چه کردید.

وی گفت: هرکسی که توانسته باشد با سیقل درونش و با متصل شدن به سرچشمه فیض ازلی شعری بگوید و مطلبی ارائه کند مطمئنا ماندگار و نزد خداوند محفوظ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز