خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس اداره بازرسی و نظارت بر دانشگاه‌های وزارت بهداشت محقق شد؛

بازدید از روند تجهیز آزمایشگاه تخصصی بهداشت حرفه‌ای علوم پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۷۴

با حضور رئیس اداره بازرسی و نظارت بر دانشگاه‌های وزارت بهداشت، بازدید از روند تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی بهداشت حرفه‌ای دانشکده علوم پزشکی آبادان محقق شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حق‌شناس رئیس اداره بازرسی و نظارت بر دانشگاه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از روند تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی بهداشت حرفه‌ای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان بازدید کرد.

این آزمایشگاه در سه بخش عوامل فیزیکی، شیمیایی و ارگونومی تجهیز و راه‌اندازی شده است و هدف از احداث آن، بررسی صنایع پرخطر در منطقه از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تدوین بانک اطلاعاتی از عوامل زیان‌آور محیط کار و راستی‌آزمایی فعالیت‌های شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده خدمات مهندسی بهداشت حرفه‌ای در راستای صیانت از نیروی کار و استانداردسازی شرایط محیط کار است.

طی بازدید انجام‌ شده حق‌شناس رضایت خود را از کیفیت تجهیزات و روند تجهیزآزمایشگاه ابزار داشت.

در روز دوم حضور این مقام مسئول وزارت بهداشت، دوره آموزشی قوانین و مقررات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل سخت و زیان‌آور توسط وی با حضور تمام بازرسان بهداشت حرفه‌ای دانشکده علوم پزشکی آبادان در سالن اجتماعات معاونت بهداشت این دانشکده برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز