خبرگزاری کار ایران

معاون اموراقتصادی استاندارخوزستان تاکید کرد:

بانک های خوزستان صددرصد تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغ شده را جذب کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۷۲

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: از بانک های استان انتظار داریم در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، صددرصد اعتبار ابلاغ شده را جذب کنند و تا سقف سهمیه ابلاغی پرداخت‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی بحرینی مقدم در جلسه شورای اشتغال استان اظهار کرد: باید مصوبات جلسات شهرستانی شورای اشتغال با توجه به حضور خوب مسئولان و مدیران استان در آن جلسات جمع‌بندی و سپس این مصوبات رصد شود تا شاهد خروجی مناسبی از این جلسات باشیم. 

وی افزود: جلسات شورای اشتغال 22شهرستان برگزار شده است و از زمان برگزاری جلسه شورای اشتغال اولین شهرستان مدت زیادی می‌گذرد. در این زمینه انتظار داریم یک دبیرخانه منظم در اداره‌کل تعاون کار ابلاغ و پیگیری مصوبات جلسات را انجام دهد.  

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: نیت از حضور در شهرستان‌ها آن است تا مسایل و مشکلات شهرستان‌ها بررسی و به مسایل و مشکلات آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود. باید دبیرخانه‌ای در اداره‌کل تعاون وجود داشته باشد و مصوبات جلسات شورای اشتغال را ابلاغ کند تا بتوانیم در جلسات شورای اشتغال خروجی داشته باشیم.

بحرینی مقدم عنوان کرد: تعداد جلسات شورای اشتغال برگزار شده در شهرستان‌های استان بی سابقه است اما از این جلسات خروجی مطالعه‌شده‌ای نداریم. بسیاری از مدیران کل که در جلسات شرکت می‌کنند، مشکلات مربوط به حوزه خود را پیگیری می‌کنند اما اینکه از این جلسات به صورت مستند چیزی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم به عنوان یک سند ملی مطرح کنیم، وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم در بحث پرداخت تسهیلات روستایی کمیته فنی اداره‌کل تعاون حداقل هفته‌ای سه جلسه را برگزار کند و در این زمینه باید دید که چه میزان شاهد پرداخت تسهیلات خواهیم بود. این مساله با کار بیشتر محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز