خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات، دستگاه ها و نهاد های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۵۶

جلسه مدیران روابط عمومی ادارات، دستگاه ها و نهاد های استان خوزستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات، دستگاه ها و نهاد های این استان روز شنبه به منظور هماهنگی بیشتر و بررسی نقاط ضعف این حوزه در سالن جلسات استانداری تشکیل شد.

حسین زاده معاون سیاسی استانداری در ابتدای این برنامه به نکاتی مهم چون روابط عمومی فقط وظیفه برگزاری جشن ها را ندارد اشاره کرده و بیان کرد: روابط عمومی ها می توانند مشکلات اقلیمی و استان را به درستی بررسی کنند.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها به دنبال نوآوری و اجرای بستر های نوین در حوزه ی خود باشند.

سعید رضوانی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان از زحمات رزمی مدیر کل اسبق روابط عمومی استانداری تقدیر و تشکر کرد.

رضوانی گفت: جامعه از لحاظ الکترونیک بسیار پیشروتر از روابط عمومی ها هستند، بسیار مطلوب است که آموزش جزو اولویت های روابط عمومی ها باشد، با توجه به غنی بودن مباحث مالی روابط عمومی های استان می تواند قلب آموزش روابط عمومی کشور باشد.

رضوانی به برگزاری اولین کارگاه آموزشی از طرف استانداری، راه اندازی اتاق تخصصی اصحاب رسانه با نگاه استفاده از ابزار های نوین ارتباطی اشاره داشت.

زینب پارسافخر مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز نیز بیان کرد: روابط عمومی ها باید درک درستی از اوضاع کشور داشته باشند.

شیرازی مدیر روابط عمومی زندان های استان خوزستان نیز در ادامه بیان کرد: ما نتوانستیم اخبار صحیحی از جمله دستاوردهای و مقوله ی امنیت را به درستی در جامعه بازگو کنیم. باید با نگاه های جدید و شهروندمحور به محتوای روابط عمومی نگاه کرد.

در ادامه، احمدی مدیر روابط عمومی آبفا استان خوزستان تاکید کرد: یک عزم جدی برای پیدا کردن جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها لازم است.

در پایان جلسه، رضوانی به برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به صورت الکترونیکی تا هفته آینده و احیای دوباره جشنواره روابط عمومی ها اشاراتی داشت.

انتهای پیام/
بیژن بهوندی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز