خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی ایذه خبر داد:

دستگیری و شناسایی عاملان تیراندازی های اخیر در ایذه

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۸۰

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: عاملان دو فقره تیراندازی‌ در سطح این شهرستان در هفته اخیر شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، سرهنگ حجت سفید پوست در مورد این تیراندازی ها گفت: دو نوجوان که از سمت دهستان پیان وارد شهر شده بودند، با انگیزه نامعلومی شروع به شلیک تیر هوایی در خیابان‌ ها می‌کنند.

وی افزود: اقدام به موقع مأمورین انتظامی در محل حادثه و تعقیب و گریز این اشخاص، منجر به تسلیم شدن عاملین تیراندازی شد.

فرمانده انتظامی ایذه گفت: بعد از کشف اسلحه که از نوع شکاری بوده، پرونده تکمیل و برای رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

سفید پوست ادامه داد: در مورد دوم نیز، چند جوان 21 تا 23 ساله، با پیشینه اختلافات قبلی قصد درگیری در سطح شهر را داشتند که به محض برخورد با نیروهای امنیتی اقدام به تیراندازی به سمت آن ها کردند و سپس از محل حادثه متواری شدند.

وی افزود: این افراد پس تعقیب و گریز چند ساعته توسط پلیس، خودروی خود را در منطقه خونگ اژدر رها کرده و فرار کردند، اما با اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفتند و به زودی دستگیر خواهند شد.

فرمانده انتظامی ایذه در پایان از کشف 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته گذشته یک قاچاقچی مواد مخدر که از مرکز استان قصد ورود به شهرستان و توزیع این مواد را داشت طی یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز