خبرگزاری کار ایران

امید حاجتی:

نمایشگاه کتاب هر سال پربارتر از سال قبل برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۳۰

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب، گفت: نمایشگاه کتاب هر سال پربارتر از سال قبل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امید حاجتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار کرد: فعالیت‌های اداره‌کل ارشاد علی‌رغم مشکلات اعتباری و هزینه‌ای، قابل تقدیر است.

وی افزود: جا دارد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جوروند بابت برپایی مستمر نمایشگاه کتاب با این کیفیت خوب و رونق بخشیدن به آن تشکر کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب خوزستان هرسال پربارتر از سال گذشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کار سختی‌های خود را دارد، من در بازدیدی که داشتم مشاهده کردم که تعداد ناشران نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده ‌است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال تعدادی ناشر عرب نیز از کشورهای دیگر حضور دارند که این حضور می‌تواند به نمایشگاه رونق خاصی بخشد.

حاجتی با اشاره به افزایش ظرفیت پرداخت بن کتاب نسبت به گذشته، بیان کرد: این موضوع می‌تواند به ترویج بیشتر فرهنگ کتاب‌خوانی کمک شایانی کند.

وی ضمن تقدیر از اختصاص چند غرفه به کتابفروشی‌های استان، اظهار داشت: یکی دیگر از نکات قابل توجه نمایشگاه این است که انجمن‌ها و کانون‌های ادبی، فرهنگی و نویسندگان برای نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود به فضای خوبی دست‌ یافته‌اند.

وی در پایان ضمن دعوت از خوزستانی‌ها برای بازدید از نمایشگاه، گفت: امیدوارم شرایط آب و هوایی نیز به حضور هر چه بیشتر هم‌استانی‌ها در نمایشگاه کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز