خبرگزاری کار ایران

مقتدایی:

ناشران و نویسندگان در قالب نمایشگاه های کتاب مورد حمایت قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۲۸

استاندار سابق خوزستان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: در قالب برگزاری این نمایشگاه ها ناشران و نوسندگان باید حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان در حاشیه نمایشگاه کتاب خوزستان، اظهار کرد: هر کتابی به دلیل اینکه تراوشات فکری فردی هست که با توجه استدال و تجارب خود آن را نگاشته باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه های کتاب، افزود:  ناشران و نویسندگان باید در قالب همین نمایشگاه ها مورد حمایت قرار بگیرند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: توجه به اهل قلم و کسانی که وضع کننده انتشارات هستند نکته ای اساسی است ولی آن چیزی که اولویت دارد ایجاد انگیزه برای کتاب نه به عنوان داشتن بلکه به عنوان مطالعه است.

وی با بیان اینکه برخی کتاب را به‌عنوان دکور و داشتن و برخی به عنوان وسیله ای برای دانستن نگهداری می‌کنند، خاطر نشان کرد: البته افرادی که برای دانستن نگهداری می‌کنند محدود هستند.

استاندار سابق خوزستان اذعان داشت: وقتی برای خرید کتاب بُن اختصاص داده می‌شود به این معنی خواهد بود که مردم خیلی کمتر از درآمدهای خود برای خریدن کتاب هزینه می کنند.

مقتدایی با اشاره به تاثیرگداری نمایشگاه کتاب تصریح کرد: نفس عمل اینکه زحمت کشیده می شود، کار خوبی است ولی نوآوری بین هر فصل نمایشگاه مقوله ای است که می تواند جنبه های ارزیابی و نقد را در خصوص وقت کم گذاشتن برای مطالعه یا هزینه نکردن برای خرید کتاب انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز