خبرگزاری کار ایران

کشف میلیاردی لوازم برقی قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۲۰

فرمانده انتظامی استان با اعلام توقیف یک دستگاه کامیون "هوو" از کشف لوازم برقی به ارزش یک میلیارد ریال در اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون "هوو" حامل بار قاچاق در محور "اندیمشک - خرم آباد" شدند.

این مقام ارشد پلیس افزود: در بازرسی از کامیون، 705 کارتن مخلوط کن، 168 کارتن چرخ گوشت، 224 کارتن همزن برقی، 10 کارتن قهوه ساز، 94 کارتن اتو، 328 کارتن چای ساز، 125 کارتن آب پرتقال گیر برقی، 39 کارتن گوشت کوب برقی و 58 کارتن آبمیوه گیری چندکاره فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد : کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان این که عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز