خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا:

نیروهای مسلح در دفاع از مظلومان هیچ محدودیتی را نمی پذیرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۳۳

حجت الاسلام محمد خاکی گفت: نیروهای مسلح همه در جهت مقابله با دشمنان اسلام، بدخواهان ملت ایران و ستمگران و در دفاع از مظلومان و در ارتقای توانمندی ها به ویژه در عرصه نظامی و دفاعی خود هیچ محدودیتی را نمی پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا ظهر امروز در آیین نماز وحدت نیروهای مسلح، با تاکید بر این که ولایت فقیه علاوه بر مشروعیت بخشی به نیروهای مسلح، به حفظ اقتدار و استحکام نیروهای مسلح کمک می کند، اظهار کرد: ولایت فقیه تضمین ‌کننده استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و امنیت ملی است.

وی افزود: نیروهای مسلح با وحدت و اتحاد و بر اساس وظایف و ماموریت های ذاتی مکمل نقش یکدیگر هستند و در مقابله با دشمنان اسلام و ایران ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام محمد خاکی با بیان این که تمام قدرت های دنیا پوشالی بوده و خداوند سرچشمه همه قدرت ‌ها و قدرت حقیقی است، تصریح کرد: کسب آمادگی ها، توانمندی ها و ارتقای سطح قدرت بازدارنده دفاعی در تحقق امر الهی است.

او عنوان کرد: هوا، فضا، زمین، دریا، قدرت موشکی و پدافند هوایی همه در جهت مقابله با دشمنان اسلام، بدخواهان ملت ایران و ستمگران و در دفاع از مظلومان است و ملت ایران در ارتقای توانمندی ها به ویزه در عرصه نظامی و دفاعی خود هیچ محدودیتی را نمی پذیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا از دیگر جلوه های مکتبی بودن نیروهای مسلح را ارتباط با خداوند دانست و اذعان داشت: تلاوت قرآن ادای نماز، استمداد از خدا، دعا و نیایش، توسل به اهل بیت (ع)، الهام از غدیر و ولایت حضرت علی (ع)، عاشورای حسین (ع) و مکتب انتظار امام زمان (عج) از جمله این نشانه ها است.

انتهای پیام/
علی لطیفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز